Gå til innhold

Bærbar PC fra Binders!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

søstera mi skal begynne å studere til høsten og trenger en rimelig og grei bærbar PC. Hun skal ikke bruke den til spilling, bare til skolearbeid og surfing (+pluss andre småting)

 

Jeg så denne i en Binders annonse.

 

Jeg lurer på om dette er et godt kjøp? Søstera mi synes også at det er viktig at maskinen ikke bråker så mye. Er det mulig å si om viftene støyer mye i denne maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme maskin. det er en god maskin til stort sett alt av bruk, den har meget god skjerm,lang batteritid,bråker svært lite, og er relativt lett.

det er to minus så lang jeg har kommet frem til, og det er :

meget meget dårlig lyd i høyttalere,selvom du kobler til sterero/HiFi blir lyden like dårlig. null bass, alt for mye diskant og dårlig volum. Så dersom den skal brukes til multimedia på brukernivå ville jeg droppet denne.

WLAN kortet har dårlige antenner. jeg trodde først det var noe feil med maskina (mtp dårlig lyd og elendige wlansignaler) og fikk ny fra Acer. det viser seg imidlertid at det er akkurat samme med denne, og det er et stort minus. jeg sitter ca 1 meter fra basestasjonen og får elendig hastighet . det KAN være kombinasjonen med 3COM og Centrino, men det er ikke påvist dårlig samarbeid mellom de to.

Det var det jeg hadde og si. dersom du har noen spesifikke spørsmål er det bare og spørre, iom at jeg har samme maskin.

Lenke til kommentar

Tusen takk for kjempeflott svar, sofapute!

 

Det største minuset var helt klart det med WLAN-kortet. Hun skal for det meste bruke PC'en på universitetet (i stavanger), der de sannsynligvis har trådløst nett (?)...

 

Noen som har de samme erfaringene som sofapute?

Lenke til kommentar

martin skrev:

Det største minuset var helt klart det med WLAN-kortet. Hun skal for det meste bruke PC'en på universitetet (i stavanger), der de sannsynligvis har trådløst nett (?)...

 

Jeg vil ikke si 100% sikkert at dette er tilfelle på alle maskinene, men som skrevet, det er min erfaring,og det trekker den langt ned på rangen.

Endret av sofapute
Lenke til kommentar

I dagens Telehuset-kundeavis så jeg denne bærbare PC'en. Dersom vi sammenlikner den fra Binders og den fra Telehuset, hvilken vil dere anbefale?

 

En ting til; er det noen som kan bekrefte eller avkrefte det sofapute sier om PC'en fra Binders? Den frister, men viss det trådløse ikke virker så er det ikke godt nok..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...