Gå til innhold

Samsung LE32R7 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Le32r71b - Sort med blå "V"

Le32r71w - Hvit med rød "V"

Le32r72 - Sort med sølvfarget "V"

Le32r75 - Helt køllsvart

Le32r76 - Også køllsvart, men litt annerledes på-knapp (har aldri sett denne i real-life).

 

 

Ofte er det slik at forskjellige forhandlere har forskjellige inne. Så vidt jeg vet er det kun nettbutikker som fører flere.

 

 

Jeg tror Shg.no fører alle :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var innom Expert og så på en LE32R75B i dag, ble ikke imponert. Disse har jo fått mye skryt, trodde de skulle være bra.. Var NRK1 de viste, ukjent hvilket signal de hadde, men på TVen ved siden av var bildet faktisk en del bedre.. Luyrer på om ikke TVen ved siden av var en M i stedet for R, og den var muligens 37"..

Lenke til kommentar
Var innom Expert og så på en LE32R75B i dag, ble ikke imponert. Disse har jo fått mye skryt, trodde de skulle være bra.. Var NRK1 de viste, ukjent hvilket signal de hadde, men på TVen ved siden av var bildet faktisk en del bedre.. Luyrer på om ikke TVen ved siden av var en M i stedet for R, og den var muligens 37"..

6767354[/snapback]

Jeg synes selv at M61 takler dårlig signal, som antenne, bedre enn R7x serien. Dette er bare noe jeg har opplevd selv, jeg har ikke noen spesifikasjoner på det.

Lenke til kommentar

OK, bra jeg tilfeldigvis var innom Expert da =) Føler at det er bortkastet å kjøpe en TV som viser dårligere bilde enn de gode gamle.. Men på den andre side, skal snart gå over til digital parabol, film fra PC og DVD som kilde til TV, så bilde med dårlige signaler er gjerne uvesentlig.

 

M61 hadde mye styggere design enn R7, det var nedtur.. Men det må vel bli en sånn om den ikke er priset for høyt..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...