Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Antenneforsterker til Dlink 624+ trådløs ruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å huske at denne har bare en antenne.

 

Men du kan prøve å vri på antennen for å se hva som gir best resultat. Er ikke dette nok, er løsningen å sette på en ekstern antenne (eller oppgradere den påmonterte). DLink bruker helt greie tilkoblinger. Tror også det gjelder 624+ (gjelder i hvertfall min 624)

 

DLink sin antenneguide.

 

Dlink Omni-Directional 5dBi Dipole Patch External Antenna W/Reverse SMA Connector bør kunne gi bedring av signal til en billig penge.

 

Men trolig er Dlink Ceiling Mount Indoor Antenna 4dBi H360/V120 Reverse SMA Female Connector, noe som kan gi brukbar dekning når du har Router i 2. etasje, og ønsker alt dekt best mulig.

 

Ta gjerne kontakt med Dlink, for å spørre om råd.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ruteren er plassert i et treskap i 2. etg og jeg opplever til tider dårlige signaler når jeg surfer på min bærbare i første etg. Finnes det noen gode antenneforsterkere som jeg kan benytte?

 

Qtip

6671180[/snapback]

 

Sjekk ut "Nettverks FAQ"en som ligger som stickey under Nettverk. Der ligger det anvisninger om en antenne-forsterker, som jeg personlig har skrevet og gitt til fyren som lagde stickeyen. Har samme router som deg og den funket utmerket for meg.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...