Gå til innhold

*LØST* Heroes 5 avsluttes


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har nettopp kjøpt Heroes of Might and Magic 5, og gledet meg masse til å spille det, men når jeg kom hjem, og skulle spille. Oppdager jeg at det henger seg og avslutter før jeg får spillt

 

Når jeg leser på støttede skjermkort, står det "excluding GeForce 4 MX", og hvem tror du ikke jeg har. Er det noen mulighet til å fikse problemet uten å kjøpe nytt... og hvis jeg må kjøpe nytt, noen forslag til noe som passer resten av spesifikasjonene, og ikke for dyrt.

 

Specs:

 

OS: Windows XP

CPU: Pentium 4 2.00 Ghz

RAM: 512 MB

Nåverende skjermkort: Nvidia Geforce MX 440 with AGP 8X.

 

Edit:

 

Grafikk Kort spillet støtter:

 

Nvidia Geforce 3/4/FX/6 Families (excluding Geforce 4 MX)

ATI Radeon 8500/9000/X Families Matrix Parhelia

 

Takker for alle svar...

 

Løsning:

Lastet ned og installerte alle tilgjengelige patcher! Fungerte strålende, (i forhold til prisen hvertfall)

 

MvH

Bjørnar

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for alle svar tidligere BTW

 

Ikke for og være en gledesdreper, men jeg tror du kan få problemer med og kjøre det selv med nytt skjermkort. Heroes 5 krevde overraskende mye, i forhold til det jeg hadde forventet!

6673132[/snapback]

 

Akkuratt der tok du feil, jeg og da :(

 

Mens jeg søkte rundt etter nye skjermkort, lastet jeg ned ny skjermdriver, og patchene 1.01 og 1.02....

 

skjermdriver hjalp ikke noe, men derimot patchene gjorde susen.... når jeg testet heroes etter at de var installert, fungerte det faktisk, til tross for at det sto på ene lappen at det ikke skulle funke...

 

Så nå er det løst!

 

Men Takk for all hjelp tidligere!

 

MvH

Bjørnar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...