Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mulig problem med "tregetaster"!


Anbefalte innlegg

Jeg satt på MSN og kødda litt... ihvertfall... for å irritere en person trykket jeg på "enter" og den tasten under med bilde av en pil på (vet ikke hva den heter) mange ganger slik at jeg skiftet linjer nedover, så når jeg trykket send skulle det bli en stor melding/stort opphold, som det ikke stod noe i... Men ved ett uhell trykket jeg på "den tasten med bilde av en pil på som er under Caps Lock" fem ganger, så da kom det opp ett eller annet som jeg uten å lese hva var trykket "ok" på... Jeg trodde det ikke var noe farlig, men etter jeg hadde skrevet noe på MSN nå og skulle trykke på "enter" for å sende meldingen, hoppet jeg bare en linje ned! Jeg skjønte ikke hva jeg hadde gjort galt, men jeg prøvde å trykke på ca. de samme tastene om igjen, og da jeg trykket på "den tasten med bilde av en pil på som er under Caps Lock og enter" fem ganger, så kom det opp noe lignende den meldingen jeg hadde fått tidligere. Det stod "Tregetaster"...

Så da tror jeg det er det som har blitt slått på... Men hvordan slår jeg det av??

Eller er det noe annet jeg har gjort galt??

 

Edit: Når jeg skal trykke på ett ikon på skrive bordet, blir fire-fem andre ikoner markert automatisk!

 

Litt rotete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener, og kan hjelpe meg med dette problemet!

 

Håper på svar, og takker på forhånd!!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk mange ganger på shift (som begge disse knappene heter). 'Trege taster'- vinduet dukker opp. Trykk på 'innstillinger' helt til høyre og trykk på 'bruk trege taster' slik at boksen ved siden av er tom. Trykk OK.

 

Edit: trykk 'bruk' før du trykker 'OK'.

 

:D

Endret av Zeppeluna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...