Gå til innhold

Noen som har prøvd denne stangen?


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en meget god stang ja. Stangen alene kan være bortimot 2000kr i butikken og den snellen er da bra den også.

 

Anbefaler også at du titter på beastmaster og ron thompson stengene.

Selv kjøpte eg nylig ron thompson x-symtetry sst 13" stang med okuma epix pro40 på skittfiske.no og sparte meg en del penger. :D

 

Lykketil med kjøpet.

Lenke til kommentar
Denne holder mer en nok til det fisket den er ment til og det sjøørret og slikt. Det er en langkastende og følsom stang til edelfiske.

Skal man tung i sjøen etter stor torsken så kan det være lurt å kjøpe en skikkelig sjøstang ja.

6674516[/snapback]

 

Hehe ! ikke hos oss, her har vi sjø-ørret opp til 10-11kg og laks opp til 20kg.

Største sjø-ørretten min er på 8.7 kg og 3x 7.5 osv. i elva.

 

Minst 150-180m med 0.45-0.50 lina eller like mye fletta line.. ;)

Lenke til kommentar
Det er en meget god stang ja. Stangen alene kan være bortimot 2000kr i butikken og den snellen er da bra den også.

 

Anbefaler også at du titter på beastmaster og ron thompson stengene.

Selv kjøpte eg nylig ron thompson x-symtetry sst 13" stang med okuma epix pro40 på skittfiske.no og sparte meg en del penger.  :D

 

Lykketil med kjøpet.

6674363[/snapback]

 

Tittet litt på ett sett med en 5-delt Beastmaster 2-10 g, desverre va 8/9 for`n utsolgt så jeg bestilte den ikke men hadde så klart vært fint til å ha med en slik på turer.

 

:!:

Lenke til kommentar
Hehe ! ikke hos oss, her har vi sjø-ørret opp til 10-11kg og laks opp til 20kg.

Største sjø-ørretten min er på 8.7 kg og 3x 7.5 osv. i elva.

 

Minst 150-180m med 0.45-0.50 lina eller like mye fletta line.. ;)

6674547[/snapback]

Nice!

 

Vel du har et luksus problem når du må ha så kraftig utstyr når du skal fiske sjøørret. Her i bergens området er vel gjennomsnitts sjøørreten på ca 8-900gr. :p

 

Takker for alle svar, har nå fått utstyret og testet det ut. Må si meg meget fornøyd med dette settet, spesielt snellen var jeg meget fornøyd med men stangen var ikke dårlig den heller.

 

Totalt va det utrolig mye for 1600 kr  :w00t:

Gratulerer med nytt digg utstyr. Ble det edge eller beastmaster? :)
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...