Gå til innhold

Div Registry Cleaners, hva anbefales?


asad

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om Registry Cleaners anbefales å bruke, og i såfall hvilke?

 

Har intrykk av at mange av dem gjør mer skade enn nytte. Selv brukte jeg "Registry Healer" , men pga merkelige problemer jeg har fått på pcen (godt mulig at noe annet har skylda ) vurderer jeg å la være å bruke den en stund og se om jeg merker noe forskjell.

 

tips ønskes!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TuneUp Utilities 2006 :thumbup:

Svikter aldri, synes den rydder opp og fikser alle problemene i registeret mitt, den har samt en ganske oversiktelig register editor som jeg liker. TuneUp har også en rekke smarte programmer i seg som MemOptimizer, DiskCleaner StartUp manager, og Div system Optimizers

 

Anbefaller deg å teste det også

(trail på 30 dager)

Lenke til kommentar
Jeg bruker CCleaner. Happy med det :)

6673546[/snapback]

 

CCleaner order vel ikke registret, gjør det? Tar ikke det seg bare av midlertidlige internettfiler og slikt da? Registry Mechanic brukte jeg for ikke lenge siden, det funka bra, men det koster desverre.

6673575[/snapback]

Mulig det er jeg som misforstår, men på hjemmesidene til CCleaner står det:

"Registry cleaner

Advanced features to remove unused and old entries, including File Extensions, ActiveX Controls, ClassIDs, ProgIDs, Uninstallers, Shared DLLs, Fonts, Help Files, Application Paths, Icons, Invalid Shortcuts and more... also comes with a comprehensive backup feature."

 

Correct me if I'm wrong :)

Endret av GEman
Lenke til kommentar
TuneUp Utilities 2006 :thumbup:

Svikter aldri, synes den rydder opp og fikser alle problemene i registeret mitt, den har samt en ganske oversiktelig register editor som jeg liker. TuneUp har også en rekke smarte programmer i seg som MemOptimizer, DiskCleaner StartUp manager, og Div system Optimizers

 

Anbefaller deg å teste det også

(trail på 30 dager)

6673591[/snapback]

 

hmm. Høres bra ut, skal vurdere om det blir denne eller Advanced Registry optimiser!

Lenke til kommentar
Jeg kan også gå god for TuneUp Utilities og jv16 PowerTools. Meget gode programmer!

6673843[/snapback]

 

Jah, da ble det TuneUp Utilities til slutt. Utrolig kjapt, enkelt og effektift programm.

Så fant jeg ut at NOD32 har innebygd firewall, og da slipper jeg å bruke ZoneAlarm. Alt går MYE kjappere nå.

 

Anbefaler disse 2 programmene på det varmeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...