Gå til innhold

To foto fra skilpaddeøya (Koh Tao)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har noen utbrente flekker rundt om kring der.

Men dybden og skarpheten er nice.

 

Bilde 1:

Dette bildet ser veldig skjevt ut, det er vel huset som gjør det.

Syntes egentlig alt ser skjevt ut.. Huset heller mot høyre og vannet heller mot venstre, ble veldig rart. Men nydelige farger.

 

Bilde 2:

Dette var flott, men prøv å fikse på skilpaddedragen litt, den er utbrent på skallet. det ødela en del for meg.

Lenke til kommentar
Du har noen utbrente flekker rundt om kring der.

Men dybden og skarpheten er nice.

 

Bilde 1:

Dette bildet ser veldig skjevt ut, det er vel huset som gjør det.

Syntes egentlig alt ser skjevt ut.. Huset heller mot høyre og vannet heller mot venstre, ble veldig rart. Men nydelige farger.

 

Bilde 2:

Dette var flott, men prøv å fikse på skilpaddedragen litt, den er utbrent på skallet. det ødela en del for meg.

6668180[/snapback]

 

 

Takk for tilbakemelding.

Bilde 1) har jeg nå rettet etter huset, men nå er sjøen nede ved moloen ute av vater. Bilde 2) har jeg fikset ryggen til skillpadden.

 

Vedlegger et nytt blide 3) Dette har jeg rettet etter det hvite bordet på huset, øverst på taket. Ser man på kantbordet nederst på taket så er ikke dette rett. (ikke så enkelt noe ganger)

MVH

Terje

post-82258-1155535025_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det siste bildet ble ganske fint, men syntes at hele taket på huset skulle syntes ( det blir kappet av på høyre side)

Fin skarphet, bra farger og fin dybde har du fått til her.

Men fortsatt er det noen få utbrente steder. Prøv å fikse litt på fjellet/steinene, der det er så å si helt hvitt.

 

p.s: det er ikke slik at et bilde altid skal være i vater, men noen ganger så passer det bedre enn andre. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...