Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny stasjonær ca.10k + skjerm


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har tenkt å kjøpe ny maskin gjennom netshop (er det lurt?), sidan eg ikkje tør å bygge sjølv og vil ha maskina skreddersydd etter mine behov. Skal bruke maskina primært til spilling, musikk og film - ikkje noke bilde/videoredigering eller anna tøys her. :cool:

 

Er ikkje typen som vil betale et par tusen for å få et par prosent meir ytelse, så god kvalitet til lav pris er bra. WoW på maks oppløsning hadde vore fint, og om maskina holder koken lenge nok til å takle Conan så er det også bra. Tenker et par giga ram, conroe og alt det der. (He virkelig alt for lite peiling...)

 

:innocent: Eg har bra høgtalarsett, så det er ikkje nødvendig å kjøpe nytt av, men kanskje ei god mus/tastatur til gaming viss det ikkje er for dyrt?

 

I siste hjemmePC fikk NEC MultiSync 20WGX2 veldig gode anbefalingar, og eg kan godt tenke meg å kjøpe en såpass dyr skjerm. Er dette en så god skjerm som eg har fått inntrykk av? Og kor stor prisforskjell blir det viss eg kjøper en 19"skjerm av tilsvarende kvalitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Forslag:

Spillepc 10k (AM2)

så bytter du ut cpu og hovedkort. (jeg skulle gjerne gjort det nå, men jeg har litt dårlig tid akkurat nå)

Intel Core 2 Duo E6600 2640 kr

 

Det skal ikke mer til enn et GeForce 6600GT for å kjøre WoW på maks i 1600x1200 uten AA/AF.

 

Kjøp en skjerm med høyest mulig oppløsning men samtidig maks responstid på 8ms.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...