Gå til innhold

best av limewire og dc. begrunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

limewire er bedre ved at du laster ned filer fra flere brukere samtidig.

Dette gjør at du får mer stabile nedlastinger og høyere fart.

 

Jeg har erfaring med at du får flere søkeresultater i DC++

Men dette kommer jo an på hvilke huber du er tilkoblet osv.

 

Minus med dc er også at du MÅ dele for å komme inn på de fleste hubene.

 

I limewire er det nesten aldri ventetid.

 

Etter min mening er limewire det beste. ihvertfall på musikk;)

Lenke til kommentar

Eg synest DC++ er overlegent det meste på "markedet" når det gjeld spontanedlasting av musikk og liknande.

 

For det første så finnes det DC++-klientar der du kan laste ned frå fleire brukarar samstundes.

 

Men dersom du finn ein brukar med god hastighet er ikkje dette nødvendig. Finn du ein som har masse musikk eller kva det nå måtte være kan du bla gjennom det han har delt og laste ned det du vil, derav spontanedlasting.

 

Ventetid er det heller ikkje I DC++ dersom du har satt det opp optimalt, men der ligg også det einaste problemet med DC++. Det tar litt tid å sette opp programmet, finne huber, registrere seg, bli aktiv osv...men eg meiner dette absolutt er verdt tida du bruker. Har du DC++ satt opp optimalt går det som smurt å søke etter og laste ned det du måtte ville. DC++ har dessutan truleg den største variasjonen av filer av samtlige P2P-programmer sidan folk deler heile mapper, som til dømes ei "Downloads"-mappe som kan innehalde alt frå Winzip til...ja, you name it.

Lenke til kommentar

Er vi enig i at Limewire er mere brukervennlig da?

 

Mener nemlig det jeg.

nedlasting fra flere brukere samtidig har jeg ikke testa ut før. Har du en link til dette?

Da vil DC++ løfte seg flere hakk!

 

Ett problem for meg er at jeg har sucom som internett-leverandør og de sperrer alle utgående porter elns.

Det gjør at jeg MÅ søke i passive mode for å få søkeresultater.

Føler dette gir dårligere søkeresultater enn om jeg hadde vert active.

Kan dette stemme?

 

Ellers er det bra med DC++ at du kan koble deg til en enkelt bruker og bla gjennom hans delte mapper ja;) Enig med deg der. Pluss at du kan snakke med brukerne i innebygd chatte-greier.

 

Men over til limewire.

Har du prøvd Limewire Pro?

Stor forskjell på dette og gratis-versjonen, når det gjelder søke-resultater, hastigheter osv.

Endret av vegkaar
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...