Gå til innhold

Isolere ødelagt område på en harddisk?


L4ss3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en 200gb harddisk som sluttet å virke etter at pappa fikk dunket pcen inni bildøra =P

 

Når jeg skulle boote så stoppet alt på windows loadinga, så det virker ikke som den er helt ødelagt.

 

Så jeg lurte på om det går an å få "isolert" det ødelagte området på harddisken uten å bruke linux o.l?

 

Mvh

Lasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør ikke scandisk dette for deg? Bare en tanke, men scandisk har reddet meg ganske ofte på disker nær døden.

6666686[/snapback]

 

 

Hmm, er ikke helt sikker.. Har aldri brukt programmet =P Skal lese litt nå..

6666730[/snapback]

 

 

Holder på å defragmentere nå, hvor lang tid tar det vanligvis? 7% på rundt 20 min =\

Lenke til kommentar
Hvis det først har blitt et ødelagt område på den er det lureste å kopiere ut alt du klarer, og kaste den. Det kommer nesten garantert til å spre seg, og mens du kjører disksjekk vil sansynligvis mer av disken bli ødelagt.

6667351[/snapback]

 

Jaha?

 

Jeg skal ikke ha noe av det som er på disken..

Lenke til kommentar

Jeg stoppet defragmenteringa, er litt utålmodig =P

 

Men jeg får brukt disken.. Hadde to partisjoner på den. Den ene var det bare windows på.. og den andre var alt annet..

 

Alt ser ut til å fungere fint, men tror dere den vil "klikke" etterhvert? Hvis den gjør det så er det jo ikke noe vits å legge inn mange ting på den =P

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...