Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen har klikka? [LØST!]


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har fått et lite problem. Når jeg skulle sette inn et nettverkskort i pcen min så måtte jeg flytte på lydkortet mitt, og når jeg var ferdig så virket plutselig ikke lydkortet mer. Jeg installerte nye drivere og da virket lydkortet. men da sluttet plutselig skjermkortet å fungere. Jeg har et gainward skjermkort. Jeg ser bios og sånn men når pcen kommer til da jeg skal logge inn så blir skjermen svart og det står no signal på den. Jeg avinstallerte driverne til skjermkortet og da virket det. Men når jeg installerer driverne igjen så skjer det samme. Det kommer en slags bluescreen men den er rødaktig... Det står at det er driveren som lagde problemet.

 

Kan noen hjelpe meg? trenger hjelp raskt!

Endret av Gamer30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å prøve å laste ned nye drivere, kan være noe galt med de på CD'en (?) du bruker...

6666678[/snapback]

 

Har prøvd å laste ned helt nye drivere men det skjer det samme da... Kanskje jeg skal prøve å formatere? Ikke helt enda, trenger flere forslag her først... jeg kommer inn i windows og sånn når jeg ikke har installert driverne men når jeg gjør det så blir den sånn... Uten driverne blir det så VELDIG hakkete, og sånn gidder ikke jeg å ha det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...