Gå til innhold

PACKARD BELL ENMV51120 eller HP Pavilion dv9074?


DJViking

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å stikke innom Elkjøp i neste uke og kjøpe PACKARD BELL ENMV51120

 

EasyNote MV51-120D leveres med AMD Turion X2 prosessor TL50(Dual-Core), 1024 MB RAM minne, 100 GB harddisk, integrert trådløst nettverkskort og DVD-brenner. Med en harddisk på 100 GB får du plass til det meste av filmer, bilder, musikk og andre personlige filer. Lyssterk og stor skjerm (15,4" widescreen format) gjør det bedre når du jobber med multimedia og skjermen fungerer meget bra utendørs. Med TV-utgang kan man se DVD filmer på TV'en.

 

Koster 7990,- kr

Den kommer med NVIDIA 128MB Skjermkort

 

Noen som har erfaring med denne Packard Bell PCen?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare negative opplevelser her oxo

 

Har fått 2 kompiser til å heva kjøpa på Easynote maskiner,

 

Var bare tull med dei.

 

Det som var feil var generell ustabelitet. ikkje eksisterende batteritid. feil med harddisk som ikkje ble bedre etter bytte av disk. feil på dvd-brenner osv...

 

Lista er så lang at kameratene mine leverte de tilbake til elkjøp da eg slutta å svare telefonen da de ringte meg........

Endret av meanbean
Lenke til kommentar
Hehe.. har en del erfaring med PB.. og det er ikke positiv erfaring.

6666356[/snapback]

 

Utdyp! Hva er det som "kan" feile med PB? Dårlig batteri, skjerm, tastatur...

6666372[/snapback]

Det er en grunn til at de er billige og det er ikke fordi det er kvalitetsdeler i de. Grunn til at folk som jobber med pc kaller de Packard Hell, Crappard Bell.. etc etc..

Packard Hell

NEVER buy a Packard Hell

 

WOW.. den har også 1024 MB RAM minne. RAM minne, det må være noe nytt.. Random access memory minne. Det må være bedre enn vanlig minne ja..

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

Hva med HP Pavilion dv9074? Denne har nesten lik spesifikasjon som Packard Bell ENMV51120, bare at den kommer med 17" skjerm mot PB sin 15,4" og koster 2000kr mer.

 

Prosessor: AMD Turion 64 X2

Prosessorhastighet: 1600 MHz

Minne instllert: 1024 MB

Harddisk: 160 GB

Grafikkontroller: NVIDIA GeForce Go 7600

Grafikkoppløsning: 1440x900

Skjermstørrelse: 17,0

Trådløst nettverkskort: 802.11g (54Mbps), 802.11a (54Mbps)

Optisk enhet: DVD-brenner (DVD±R)

Vekt: 3.55 kg

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Det som er den store forskjellen mellom dem er skjermkortet.

HPen har et veldig bra skjermkort, i motsetning til skjermkortet til Packard Bellen som jeg er 99% sikker på at bare er crap.

Skal du bruke PCen til spilling eller grafisk arbeid ville jeg styrt langt unna Packard Bell. Skal du ikke bruke den til spilling eller grafisk arbeid ville jeg styrt langt unna Packard Bell. ;)

Lenke til kommentar
Det som er den store forskjellen mellom dem er skjermkortet.

HPen har et veldig bra skjermkort, i motsetning til skjermkortet til Packard Bellen som jeg er 99% sikker på at bare er crap.

Skal du bruke PCen til spilling eller grafisk arbeid ville jeg styrt langt unna Packard Bell. Skal du ikke bruke den til spilling eller grafisk arbeid ville jeg styrt langt unna Packard Bell. ;)

6668326[/snapback]

 

PBen har enten et Go 6600 eller Go 7100

 

Full spesifikasjon på HP Pavilion dv9074

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Jeg ville heller valgt HPen.

6668469[/snapback]

 

Jeg fikk veldig lyst på den også, men den koster rundt 2500kr mer enn PBen.

 

Tror jeg skal stikke til Expert imorgen og få forhøre om pris. På Best-Buy koster den 11999, men kjøper jeg den via en nettbutikk koster den ca10500

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...