Gå til innhold

Party System Web


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd diverse ting, og enda ikke fått til noe.

 

Jeg trenger er partysystem (helst kompitabel med e107 CMS)

Hvis ikke det er mulig så trenger jeg partysystemetmed *

Så jeg trenger Seatmap, Clanregistrering, Comporegistrering.

 

*Da trenger jeg et helt hjemmeside system med admin panel, forside og alt sånt.

 

 

The LAN funker ikke. (siden er nede)

Etter dette var jeg inne på mylansite.org og fikk lasta ned tingene der.

 

Etter 2 timer med problemer med det så fikk jeg det til. Jeg kjører nå joomla og har innstallert filene. Eller det står at jeg har innstallert dem, men når jeg trykker på dem så får jeg denne meldingen:

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /****/******/public_html/lan/administrator/components/com_mls_seatmap/admin.mls_seatmap.php on line 14

 

 

Også det siste er at jeg ikke forstår Joomla. Jeg er vant til e107 men ikke Joomla.

 

Men og lære meg noe så stort som Joomla på så kort til klarer jeg ikke. Også funker ikke Seatmap der.

 

 

Jeg har også prøvd osglobelan-0.7 systemet. Men det får jeg ikke til og funke.

http://www.lightlan.org/PartySystem.rar <-- her er det programmet.

Får du det til og funke for meg og forklarer hvordan så blir jeg evig takknemmelig.

 

Den funkerende siden vår nå er www.lightlan.org

Vil du se på den Joomla siden så er adressen dit: www.lightlan.org/index.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. som funker til et CMS system.

 

Men hva mener du med og ta seating manuelt? noen ideer til hvordan jeg kan få til dette?

6669837[/snapback]

Du ber deltakerne sende inn hvem de ønsker å sitte på siden av. Så fordeler dere det utover. Må få de inn gruppevis slik at dere ikke må sitte med for mye arbeid med å plassere den på siden av den og den på siden av den.

 

Egentlig er det vel beste at grupper melder seg på. Så reserverer dere plass for den og den gruppen

 

Har vært borti at slikt er blitt gjennomført på datatreff med rundt 200 deltakere.

Lenke til kommentar
Ja. som funker til et CMS system.

 

Men hva mener du med og ta seating manuelt? noen ideer til hvordan jeg kan få til dette?

6669837[/snapback]

Du ber deltakerne sende inn hvem de ønsker å sitte på siden av. Så fordeler dere det utover. Må få de inn gruppevis slik at dere ikke må sitte med for mye arbeid med å plassere den på siden av den og den på siden av den.

 

Egentlig er det vel beste at grupper melder seg på. Så reserverer dere plass for den og den gruppen

 

Har vært borti at slikt er blitt gjennomført på datatreff med rundt 200 deltakere.

6670256[/snapback]

 

 

Hmmmm. Dette LANer skal være for 350 stk da. Så det er en del fler.

 

Hvis noen av dere kan fortelle meg mer detaljert om dette manuelle systemet så ville jeg vært evig takknemmelig.

Lenke til kommentar

Jeg ville foreslå for deg og sjekke litt rund med andre lan arrangører. Gjorde det selv og møtte en hel haug med vennelige arrangører som var mer enn interiserte i og hjelpe meg.

 

Bare finn en del lan sider, så sjekker du om de har eget lan managment system, hvis de har det sender du mail til en eller annen som er med og arrangerer så får du nok et system som funker. Men de fleste passer ikke til et CMS da, det er eksterne sider som driftes av de individuelle organisasjonene, men du bør jo ikke akkuratt ha system som passer til CMS'en din heller da, vi har ikke brukt det før og bruker det ei nå heller og ting kunne ikke gått bedre :)

 

Den som leter den finner ;) Lykke til med lanet forresten.

Lenke til kommentar
Jeg ville foreslå for deg og sjekke litt rund med andre lan arrangører. Gjorde det selv og møtte en hel haug med vennelige arrangører som var mer enn interiserte i og hjelpe meg.

 

Bare finn en del lan sider, så sjekker du om de har eget lan managment system, hvis de har det sender du mail til en eller annen som er med og arrangerer så får du nok et system som funker. Men de fleste passer ikke til et CMS da, det er eksterne sider som driftes av de individuelle organisasjonene, men du bør jo ikke akkuratt ha system som passer til CMS'en din heller da, vi har ikke brukt det før og bruker det ei nå heller og ting kunne ikke gått bedre :)

 

Den som leter den finner ;) Lykke til med lanet forresten.

6675961[/snapback]

 

 

Jeg har spørt en del folk, og det er ingen av de som vil gi ut sitt system. Også har jeg ingen anesle om hvordan vi kan lage en hjemmeside ettersom alt jeg kan gjøre er og sette opp e107 cvs.

 

Og med det jeg kan så blir det vanskelig og sette opp et system hvor brukere kan regge seg med seatmap og alt.

 

men uansett. hvis du kan fortelle emg hvordan vi kan velge plasser for folk selv også finne en enkel og grei måte vi kan bruke til insjekking for brukere så blir jeg evig takknemmelig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmmmm. Dette LANer skal være for 350 stk da. Så det er en del fler.

 

Hvis noen av dere kan fortelle meg mer detaljert om dette manuelle systemet så ville jeg vært evig takknemmelig.

6670323[/snapback]

 

Man trenger kun en side med registering av billetter og en side for å registere betaling (hvor ledere har tilgang). Ellers er det ofte smart å utvide til også å ha innlogging, bordkart og andre funksjoner.

 

Slik som det ser ut nå vil vi i WarpCrew trolig ta i mot ca 400-500 betalinger via nettbank og manuelt legge disse inn i vårt system. Betaling med kort er på vei, men implementeringen tar noe lenger tid enn planlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...