Gå til innhold

Torrents - hva har upload å si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eldre versjoner av bitcomet gjorde i alle fall ikke det...

Allikevel vil jeg si at det er ganske dårlig gjort å bare laste ned uten å bidra med noe som helst tilbake! Hvis flesteparten som laster ned noe over BT ikke bidro med noe tilbake (5KB/Sec er INGENTING når du laster ned med >50) viller torrenten dø ut etter kort tid.

6665020[/snapback]

 

Joda, feigt er det nok. Problemet er at jeg deler linje med resten av familien min, og de blir ikke svært glade da jeg sluker hele linja.

Lenke til kommentar
Eldre versjoner av bitcomet gjorde i alle fall ikke det...

Allikevel vil jeg si at det er ganske dårlig gjort å bare laste ned uten å bidra med noe som helst tilbake! Hvis flesteparten som laster ned noe over BT ikke bidro med noe tilbake (5KB/Sec er INGENTING når du laster ned med >50) viller torrenten dø ut etter kort tid.

6665020[/snapback]

 

Joda, feigt er det nok. Problemet er at jeg deler linje med resten av familien min, og de blir ikke svært glade da jeg sluker hele linja.

6665023[/snapback]

 

Netlimiter er din venn... Sett upload lavt på dagtid når andre bruker linja, og høyt når ingen bruker den til noe fornuftig!

Lenke til kommentar
Hvem port skal jeg bruke ?

 

Default porten funker ikke ...

6667297[/snapback]

Gå på www.portforward.com, les oversikten over porter der, og pass på at du velger en port som ingen andre programmer bruker. I Bitcomet kan man få opp en oversikt over peers - i hvert fall noen av disse bør være "remote", hvis ikke må denne porten åpnes. Bruksanvisning finner du på samme nettside, samt masse annen kjekk info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...