Gå til innhold

TES: Oscuros Oblivion Overhaul 1.31 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe ok :p  Ja leste at det var over 120 nye våpen og 40 rustnings sett! :D

 

men det betyr vell ikkje at Dem vanlege våpna og rustningene forsvinner?    Og tror dere det er lenge til denne er ute?

6668141[/snapback]

 

Nei nei, dette er i tilleg til det som er i det originale spillet, pluss factions (små små guilds) monstre, NPC'er og mye mer.

 

Det er bare noen dager igjen nå før den er ute.

Beta testingen av "FINAL" versjonen kom ut til beta-testerne på fredag og de regner med at den er ute seinest fredag/lørdag...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jeg ser at viss man fortsetter på sin nåværende save game etter man installerer denne modden så vil ikke alle endringer fungere.

Men vil noen endringer fungere? Og vil spille i det hele tatt fungere?

Eller er man nødt til å begynne på nytt?

6673976[/snapback]

 

Stusser litt over dette selv, men tror det er slik at hvis du ikke starter på nytt så får du ikke med det som har med levelling og gjøre, og a mister du jo så og si hele poenget med modden.

 

Jeg skal innstallere bare denne, ansikts mod, og LOD og de offisielle jeg.

Lenke til kommentar
Stusser litt over dette selv, men tror det er slik at hvis du ikke starter på nytt så får du ikke med det som har med levelling og gjøre, og a mister du jo så og si hele poenget med modden.

 

Jeg skal innstallere bare denne, ansikts mod, og LOD og de offisielle jeg.

6674168[/snapback]

 

Ja d kan virke sånn. Men jeg har spillt for mye til at jeg gidder å begynne på nytt, men samtidig så ser d ut til at modden fikser d meste som jeg savner i Oblivion.

Er det noen som har testet å spille på en påbegynnt savegame med en av de tiligere utgavene av modden? Eller er d noen som skal gjøre det med den neste versjonen?

Lenke til kommentar
noen som vet vor lang tid dem har brukt på og lage denne moden?

6678565[/snapback]

 

De har brukt enormt lang tid :p De sa for en mnd sia at nå var modden klar, men de perfeksjonerer moden de tusen.

6679744[/snapback]

Noenlunde det Bethesda gjorde med Oblivion. Sikkert like greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...