Gå til innhold

HTC MTeoR med TomTom-navigering


Gissan

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det mulig å installere TomTom navigering på pda'er som kjøres av Windows Mobile 5.0?

 

Har lyst å kjøpe en HTC MTeoR. Er det mulig å installere TomToms navigering på denne telefonen?

 

Tenker også på Mitac Mio A701. Denne vet jeg har navigering, men er det mulig å bruke TomTom på denne også? Eller må jeg bruke det innebygde programmet?

 

HTC MTeoR er hakket billigere enn Mitac Mio A701, og ellers er jeg ikke så begeistret for touch-screen generelt, så HTC MTeoR står først på listen ihvertfall.

 

Kom gjerne med innvendinger på PDA'ene eller deres egne forslag til PDA.

 

Hilsen,

tissedam

 

EDIT: Fikset emnetittel! ;)

 

EDIT2: Har også sett litt på Qtek 8310. Det er tusen kroners forskjell på den, og på HTC MTeoR, og spesifikasjonene er ganske så like faktisk!

 

Qtek 8310 veide faktisk litt opp da jeg så den sammenligningen.

 

WLAN!

 

En vesentlig ting på en PDA, syns nå jeg. De serjo ganske like ut, og kjører samme OS, og 1000 kroner mindre, pluss WLAN, er vel ikke en dårlig deal?

 

Hva synes dere?

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg er en relativt erfaren bruker av både Qtek 8310 og fikk min nye HTC MTeoR for en liten uke siden.

 

TomTom Mobile går som hakka møkk på begge disse telefonene, på 8310 av erfaring, og rapportene sier at MTeoR også går helt fint.

 

MTeoR er finere, en del raskere, har 3G, men altså ikke WLAN. Så trenger du WLAN er valget enkelt ; )

Jeg tror at når det kommer ny oppdatering til MTeoR, noe alle vi som har kjøpt den venter på, vil den bli betydelig raskere, bedre batteritid og generellt enda bedre!

 

Løp å kjøp! lol

Lenke til kommentar
Det er den. Den har ikke WLAN, men istedenfor har den UMTS i tillegg til GPRS/EDGE (og det koster pæng).

 

Men jeg er heller ikke helt enig med Pelli om at Tomtom går som "hakka møkk" på 8310. Det går, men det går bedre (mer flytende) på MTeoR.

6670775[/snapback]

Kan vel stemme det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...