Gå til innhold

Prisantydning på pent brukt bærbar


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min Acer Aspire 3613WLMi, 60 GB HDD, 512Mb DDR2, men ha ingen anelse om hva jeg kan få igjen for denne. Den er pent brukt, stort sett til surfing på Internett. Den er ca 10 mnd gammel, og har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt. Tasturet er også helt fint, men noe støv under tastene selv om det ikke merkes. Ny pris var ca 7500,-. Hva slags pris kan jeg forvente å få igjen om jeg bestemmer meg for å selge den, tror dere? (Vurderer å kjøpe meg ny, derfor nysgjerrig på om det lønner seg å selge denne, om jeg i det hele tatt kan få noe igjen for den).

 

 

EDIT; dette er muligens relevant:

 

Intel Celeron M processors 370 (1,5 GHz, 400 MHz FSB, 1MB L2 cache)

15,4" WXGA CrystalBrite TFT LCD

802.11 b/G wireless LAN

Endret av Lynn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro i overkant av 3000-3500 ,- og vil begrunne det med f.eks. tilbudene som nettopp har kommet på Elkjøp.

 

Man får vel en Acer med omtrent samme specs til omtrent 6500, da kan du omtrent halvere prisen. Det finnes jo ingen teoretisk riktig pris, du kan jo forsøke å avertere og heller la være å selge dersom du ikke får nok...

 

Lignende PC med 256 mb ram:

 

http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...9129&plid=29129

 

Kr 5675,-

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...