Gå til innhold

Får ikke oppdatert steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har 'SteamUI.dll' i Steam mappen din så er det noe gærnt som ikke er riktig :p

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så kan det hende du må velge at du skal se systemfiler (.dll filer o.l) Dette gjør du ved å åpne Steam mappen, så gå du inn på Tools og så videre til Folder Options og så til View, og så huke av Show Hidden Files and Folders.

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har 'SteamUI.dll' i Steam mappen din så er det noe gærnt som ikke er riktig :p

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så kan det hende du må velge at du skal se systemfiler (.dll filer o.l) Dette gjør du ved å åpne Steam mappen, så gå du inn på Tools og så videre til Folder Options og så til View, og så huke av Show Hidden Files and Folders.

6663007[/snapback]

Har gjort det nå, fremdeles ingen SteamUI.dll fil....

 

edit: nå kommer det en feilmelding etter at steam ikke vil oppdatere seg: "Could not access steam.dll...."

Endret av LaserMannen
Lenke til kommentar

Prøvd å installere alt på nytt 2 ganger + prøvd å laste ned bare "steamUI.dll" og...ingen av delene fungerte...Har steam installert på min account på en annen pc, har det noe å si?

 

Edit: Ny feilmelding: "Unable to load libary steam.dll ... "

 

Edit: Kommer meg heller ikke inn på steampowered.com...

Endret av LaserMannen
Lenke til kommentar
Har installert steam, men når jeg prøver å åpne det står det evig lenge på 0% på "updating steam" for å så bare lukke seg selv. Har sjekket brannmuren og gitt steam "all access" Er steampowered.com nede for tiden eller?

6661532[/snapback]

 

 

Då må kansje starte downloadinga...Jeg tror den er på pause når steam er nyinnstalert

Lenke til kommentar
Har installert steam, men når jeg prøver å åpne det står det evig lenge på 0% på "updating steam" for å så bare lukke seg selv. Har sjekket brannmuren og gitt steam "all access" Er steampowered.com nede for tiden eller?

6661532[/snapback]

 

 

Då må kansje starte downloadinga...Jeg tror den er på pause når steam er nyinnstalert

6663595[/snapback]

Hmm står ingen start knapp der, og jeg får en feilmelding etter at den har stått på 0% en god stund...så tror nok ikke det er problemet...

Lenke til kommentar
Har installert steam, men når jeg prøver å åpne det står det evig lenge på 0% på "updating steam" for å så bare lukke seg selv. Har sjekket brannmuren og gitt steam "all access" Er steampowered.com nede for tiden eller?

6661532[/snapback]

 

 

Då må kansje starte downloadinga...Jeg tror den er på pause når steam er nyinnstalert

6663595[/snapback]

Hmm står ingen start knapp der, og jeg får en feilmelding etter at den har stått på 0% en god stund...så tror nok ikke det er problemet...

6663683[/snapback]

 

 

Instaler steam på nytt?

Lenke til kommentar
Har installert steam, men når jeg prøver å åpne det står det evig lenge på 0% på "updating steam" for å så bare lukke seg selv. Har sjekket brannmuren og gitt steam "all access" Er steampowered.com nede for tiden eller?

6661532[/snapback]

 

 

Då må kansje starte downloadinga...Jeg tror den er på pause når steam er nyinnstalert

6663595[/snapback]

Hmm står ingen start knapp der, og jeg får en feilmelding etter at den har stått på 0% en god stund...så tror nok ikke det er problemet...

6663683[/snapback]

 

 

Instaler steam på nytt?

6663750[/snapback]

Hvis du leser tråden, så kan du se at jeg allerede har installert steam på nytt 2 ganger...

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette hjelper så mye, men kan huske det var en link et eller annet sted inne på steampowered.com som automatisk oppdaterte steam hvis du trykket på linken. Husker dessverre ikke hva linken var, men du kan jo så klart lete litt inne på steam sin side og se om du finner noe. ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette hjelper så mye, men kan huske det var en link et eller annet sted inne på steampowered.com som automatisk oppdaterte steam hvis du trykket på linken. Husker dessverre ikke hva linken var, men du kan jo så klart lete litt inne på steam sin side og se om du finner noe. ;)

6665386[/snapback]

Har googlet litt rundt å sett, men virker som ingen har funnet problemet, bortsett fra å reinstallere steam(noe jeg har gjort 2 ganger). Kommer som sagt ikke inn på steampowered.com av en eller annen merkelig grunn... Brannmur kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...