Gå til innhold

Norsk Windows Vista?


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har lastet ned vista fra Microsoft sin webside. Men den versjonen av vista er engelsk. Jeg kan engelsk men jeg lurte på om det finnes en norsk språkpakke.. Jeg vet at vista bruker språkpakker men jeg kan ikke finne noen... Jeg vet at det finnes en norsk vista for en venn av en venn jeg kjenner har det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. jeg har lastet ned vista fra Microsoft sin webside. Men den versjonen av vista er engelsk. Jeg kan engelsk men jeg lurte på om det finnes en norsk språkpakke..  Jeg vet at vista bruker språkpakker men jeg kan ikke finne noen... Jeg vet at det finnes en norsk vista for en venn av en venn jeg kjenner har det...

6660925[/snapback]

Etter det jeg har forstått er Vista Norsk en lukket beta, så da er det nok ikke noe vesentlig håp for at du får tak i den før lansering.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har forstått er Vista Norsk en lukket beta, så da er det nok ikke noe vesentlig håp for at du får tak i den før lansering.

6661083[/snapback]

 

Tror ikke du har forstått meg helt riktig. Det er en funksjon i vista som heter noe som: Install language pack. Og det jeg skal ha tak i er den norske versjonen av språkpakken. Jeg vet at den finnes for en venn av meg har sett det. det var ikke noe skin over xp eller no sånt. det var Vista på Norsk.

Endret av Gamer30
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det...

6930934[/snapback]

Hvordan vet du at det finnes?
Lenke til kommentar
nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det...

6930934[/snapback]

Hvordan vet du at det finnes?

6931229[/snapback]

jeg vet at det finnes for en venn av en venn har det... han har tillogmed vist meg et bilde...

Lenke til kommentar
nå har jeg fått tak i den nyeste publiserte betaen i vista. jeg har prøvd å google mye etter å finne norsk Mui / Lip til vista men finner det ikke... vil gjerne ha vista betaen på norsk men spørs om det finnes en mui eller lip pakke til den... Jeg vet at det fins men jeg vet ikke hvor jeg finner det...

6930934[/snapback]

Hvordan vet du at det finnes?

6931229[/snapback]

jeg vet at det finnes for en venn av en venn har det... han har tillogmed vist meg et bilde...

6931247[/snapback]

Som de sier over her kom det ut en norsk build av Vista for en stund siden, men ikke noen språkpakke. Det har ikke kommet noen norsk versjon av den nyeste Vista-betaen.

 

(forresten er det gøyere med engelsk operativsystem. har brukt engelsk Win2000 i maaange år nå)

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...