Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har problemer med brenning, maskina Rebooter!


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg en ny maskin, og skulle brenne ut en film jeg har, men maskina mi rebooter 10-15sec ut i brenninga. Prøvd flere brenne programmer men skjer uanz hvem jeg bruker!

 

Har oxo lest litt rundt på noen forum, men finner ikke noen løsning på problemet.

 

Bruker Nero 7 Premium

 

Maskin specs:

Hovedkort: MSI K9N Premium SLI

CPU: AMD Athlon X2 +4200 AM"

RAM: 2048MB

Harddisk: Samsung Spinpoint T133S 400GB

Skjermkort: XFX Geforce 7900GT 256MB

DVD-Brenner: Sony DVD RW DW-Q120A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En overklokket maskin trenger ikke nødvendigvis bli ustabil under vanlig bruk, men det kan være at Nero f.eks utnytter for mye av maskina til hva den kan levere, og det kan forårsake krasj og automatisk reboot hvis du evnt. har slått på cpu-temp i bios. En annen ting kan være at du har glemt å slå av "Reboot automatically" i Nero. Det tredje kan være at du har for dårlig strømforsyning. Det fjerde kan være at cracken til Nero ikke fungerer som den skal, kanskje den har ødelagt en vital del av programmet. Hvem vet, hehe.

Lenke til kommentar

Maskina er splitter ny fikk den for 3 dager siden, ingenting er overklokket, alle spill og alt annet fungerer helt fint, kun når jeg skal brenne at den restarter!

 

Spiller f.eks BF2 på Full oppløsning med alt på det høyste, det bruker jo rammen det oxo, så kan det være noe med brenneren, eller IDE driverne, har nyeste nForce driverne til hovedkortet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...