Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc'en starter delvis opp, lesefeil på disken


Anbefalte innlegg

Når jeg starter pc'en kommer det opp at det er lesefeil på disken og at jeg må trykke ctr+alt+del for å starte på nytt men da skjer det samme. Er hd'en gåen eller er dette noe som kan ordnes?

 

Prøver nå å reparere xp med cd'en, men når jeg får beskjed om å skrive inn administratorpassordet så får jeg beskjed om at jeg skriver feil, og det gjør jeg ikke.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har samme problem selv. (eller, jeg fikser en data for noen folk)

 

Akkurat kjøpt en ny Western Digitcal Cavia 160Gb disk for de folka. Formatert den i min, for så å putte den inn i den andre dataen. prøver å installere xp, den kopierer filer over til dataen, og når den skal starte på nytt får jeg opp det forbanna "lesefeil på disken, ...."

 

Jeg har ikke noe OS på disken, og disken kan ikke være fucked den heller. Tviler på det er noen andre komponenter som har tatt kvelden.

 

ideas anyone?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...