Gå til innhold

For ett forbanna teit lootsystem..


Anbefalte innlegg

Ok, dette her skjedde for 5 forbanna minutter siden:

 

Er i strat UD i 3 timer, pga wipes 4 ganger før baron..

 

Ok, vi kommer oss ENDELIG dit, og vi wiper 1 gang, nyt forsøk, denne gangen SER DET UT SOM at vi wiper, han har 5% liv igjen, alle er døde utenom rogue og hunter med veldig lite liv, jeg bare blir om til ett spøkelse og springer tilbake.

 

På vei tilbake får jeg vite att dem klarte å drepe baron, men fikk ikke loote ham fordi de døde, ok, alle møtes der og looter.

 

3 warrior items dropper (jeg er warrior) valor, ett nice sverd og en hjelm. cool! MEN neida, jeg kan ikke loote fordi jeg var ikek der nøyaktig når han døde? hva i POKKER?!?! HERREGUD blizz så unødvendig!

 

Jeg var da i samme party, og var på aggrolist og dmg list osv, hvorfor nekter de meg å loote? Herregud så jævlig lei meg/irritert jeg er nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er KJEMPEglad for at de har gjort det sånn at du ikke blir releasa automatisk. For en tid tilbake spilte jeg mage på ravencrest. Vi var en nokså dårlig og uerfaren guild. Vi gjorde støtt og stadig Onyxia, men absolutt HVER gang Onyxia døde var jeg død, og jeg var auto-releasa, og derfor fikk jeg ikke no loot. Tror du det var morsomt? Det skjedde 3-4 ganger på rad.. epics som kunne vært mine ble aldri mine, jeg hadde ikke en sjangs i havet, det var umulig for meg å få noe.. det var grunnen til at jeg tok en pause på 2-3 måneder. Jeg var lei hele spellet!

Lenke til kommentar
Jeg er KJEMPEglad for at de har gjort det sånn at du ikke blir releasa automatisk. For en tid tilbake spilte jeg mage på ravencrest. Vi var en nokså dårlig og uerfaren guild. Vi gjorde støtt og stadig Onyxia, men absolutt HVER gang Onyxia døde var jeg død, og jeg var auto-releasa, og derfor fikk jeg ikke no loot. Tror du det var morsomt? Det skjedde 3-4 ganger på rad.. epics som kunne vært mine ble aldri mine, jeg hadde ikke en sjangs i havet, det var umulig for meg å få noe.. det var grunnen til at jeg tok en pause på 2-3 måneder. Jeg var lei hele spellet!

6659266[/snapback]

 

Jeg døde ganske i starten av onyxia, ble auto release, kunne få loot. så skjønner ikke hva som skjedde med deg igrunn :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...