Gå til innhold

!HJELP! Redigere bilde og lage ramme !HJELP!


Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Trenger hjelp til noen ting :hmm:

 

Har en liten sak her jeg skal prøve og gjøre kort!..

 

Jeg og noen flere driver og skal lage en minne gave for en som mista sin kjære bil i en tristbrann...

(dette var en meget spesiell bil, som eieren hadde brukt all sin tid og penger på i løpet av flere år for og bygge. Når bilen endelig var ferdig og blitt akkurat sånn som eieren ville ha den, så skulle han bare fikse en liten skramme på et lakkverksted som brant helt ned til grunnen)

 

Vi lagde en konto som vi tenkte eieren kunne få som en liten oppreisning. Det var flere som har satt inn penger der, desverre ble det ikke så mye penger som vi hadde håpet på, så vi tenkte at vi kunne lage et fint minne til han..

 

Jeg driver og samler inn bilder av bilen hans nå.

 

Grunnen til at jeg henvender meg her er at vi trenger noen som er veldig flinke til og sette sammen/gjøre bildet klart for utskrift evt skrive dette ut i en høykvalitet altså fikse selve bilde.. Den som gjør dette skal så klart få betaling!

 

Ideen vår var og :

 

1. sette sammen bildet/bildene :

 

altså da blir det snakk om et stort bilde som det må redigeres endel på bakrunnen..

og på nederste kanten av bildet så tenkte vi og ha en rad med 5-6 små bilder av bilen.

noe lignendes dette om dere skjønner :

__________________

|.................................|

|.................................|

|.................................|

|.................................|

|.................................|

|__|__|______|__|__|

 

2. Få hjelp til og få skrevet dette ut evt tips hvor de kan skrive dette ut ?

 

3. Finne noen som kan lage rammer, det tror jeg at vi har i boks

 

4. Gravere inn en plate nederst i hjørnet på ramma, det tror jeg også vi har i boks

 

 

Så var det store spørsmålet, er det noen som har kompetangse/muligheter til og hjelpe gjøre noe av dette? da hadde vi vært veldig taknemmelige!.. Vi brenner etter og lage dette minne til han, og håper inderlig at det er noen snille mennesker der ute som kan hjelpe oss med dette?

 

Send meg gjerne en PM eller MAIL :roll:

Endret av brusern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. å skrive det ut. De fleste fotobutikker bør kunne klare å skrive ut minst opp til 20x30 format på de samme maskinene som lager bilder fra negativer (best mulig kvalitet og holdbarhet, og velg et sted der de lager gode bilder. Spør etter papirtype, om bildene justeres og kontrolleres manuelt og hva slags rutiner de har ang. utskifting av kjemikalier).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...