Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt veldig tynne ledninger?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet dere hvor jeg kan få kjøpe veldig tynne ledninger som avbildet her. (der ser dere også bruksområdet)

 

Ledningene bør ikke være mer enn 0,5 mm tykke. Farge er uvesentlig. Jeg trenger nok minst 10 m.

 

Selger Clas Ohlson og/eller Biltema noe slikt? Jeg har mulighet til å stikke innom butikkene på mandag. Eventuellt hvilke andre steder selges slikt?

 

Jeg takke for alle svar.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo bare og dra innom elfa, trenger ikke bestille, det er dyrt.

men spørs jo hvor du bor da, efikkan ;)

6661021[/snapback]

Jeg bor i Ytterste Ytre Søre Sunnmøre, Møre og Romsdal (som det står i profilen min), eller nærmere bestemt Ulsteinvik sør for Ålesund. Jeg vet ikke om noen elfa-butikker i nærheten.
Lenke til kommentar
Her er sikkert det du leter etter :Ledning

6663092[/snapback]

Takk. Da har jeg flere butikker som alternativ om jeg ikke finner på Clas Ohlson eller Biltema. 100m ledning høres bra ut.

6663505[/snapback]

 

Clas har tynne ledninger! Brukte slike til Xbox modchip'en min... :p Husker ikke nummer eller navn, men du finner dem på internett :p

Lenke til kommentar

Hva mener du med 0,5 mm tykk? Diameter på hele ledningen (skulle jeg tro etter bruksområdet) eller 0,5 mm^2. Ser ikke for meg ut som noen av linkene over bortsett fra Elfa har så tynn ledning. Kan nok bli vanskelig å få tak i.

 

Det enkleste og billigste for deg er nok å ta ut enkeltlederene i en nettverkskabel/telefonkabel som du helt sikker får tak i/har liggende til en billig penge. De er også fargekoda så det blir enklere for deg å holde rede på de. Klipte akkurat av en bil av en slik kabel som jeg har liggende og målte ytterdiameteren på en slik leder til 0,88mm. De er også surret sammen 2 og 2 slik at du slipper å gjøre dette selv senere.

 

space

Endret av space17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...