Gå til innhold

Problem med "Uslettbar fil"


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg et lite kinkigt problem med en .AVI fil jeg lastet ned her om dagen. Problemet består av at hver eneste gang jeg klikker på fila kræsjer internet explorer umiddelbart og går tilbake til skrivebordet.

 

Jeg har lest "slette og gjenopprettings-guiden" her på hardware.no men mesteparten av de programmene som omtales ser ikke ut til at kan brukes i dette tilfellet.

 

Jeg kjører Win XP Pro SP2 for øvrigt. Spørsmålet blir da: Hvordan går jeg frem for å slette denne problemfila? Jeg er ikke så lysten på fortsette å ta noen backup mens denne ligger på disken og ingen av antivirus-programmene ser ut til å registrere denne fila som virusinfisert av noe slag. :dontgetit:

 

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått meg et lite kinkigt problem med en .AVI fil jeg lastet ned her om dagen. Problemet består av at hver eneste gang jeg klikker på fila kræsjer internet explorer umiddelbart og går tilbake til skrivebordet.

 

Jeg har lest "slette og gjenopprettings-guiden" her på hardware.no men mesteparten av de programmene som omtales ser ikke ut til at kan brukes i dette tilfellet.

 

Jeg kjører Win XP Pro SP2 for øvrigt. Spørsmålet blir da: Hvordan går jeg frem for å slette denne problemfila? Jeg er ikke så lysten på fortsette å ta noen backup mens denne ligger på disken og ingen av antivirus-programmene ser ut til å registrere denne fila som virusinfisert av noe slag. :dontgetit:

 

Noen som har noen gode råd?

6658354[/snapback]

 

 

Jeg og hadde et lignende problam men den forsvant når jeg restartet PCen...

Lenke til kommentar

Takker for innspill, men etter litt fikkling har jeg funnet en løsning.

 

Den eneste måten å slette filen på var med denne metoden:

1. Kopiere allt innhold, minus problemfilen, til en annen mappe.

2. Døpe om hovedmappen med allt innhold+problemfil.

3. Slette hovedmappe med allt innhold, innkludert problemfilen.

 

Først da, greide jeg å bli kvitt elendighten.

Forøvrigt kan jeg ikke starte opp i sikkermodus da jeg kun får "feil i winlogon.exe" hver gang jeg trykker F8. Men det får bli en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...