Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva var/er din første bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk vel min første da jeg var 9 år faktisk, men regner med det ikke tells stort ettersom jeg aldri fikk kjørt den selv... var en Morris Minor 1000, gave av bestefar. Solgte den å kjøpte meg sykkel! :p

 

Min første bil som jeg "kjørte" selv, men uten å ha lappen, kun lærekjøring, var en '96 Citroen Xantia 1.8. Etter jeg fikk lappen solgte jeg og kjøpte en '98 Nissan Almera 1,4 S. Som igjen ble byttet inn et halvt år etterpå. Så har vel ikke akkurat historie på meg for å knytte meg veldig til bilene mine :p

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Ah... Min første bil kjøpte jeg da jeg var 16 i det herrens år 1995. Det blei en USA-import 80' modell Volvo 244 DL. Sølv og originalt med A/C og servostyring (!). Lyktene monterte jeg selv seinere i ettertid. Det skal ikke legges skjul på at denne bilen la grunn for mye, for ikke å si det meste av min forkjærlighet for bilmerket.

 

volvo19eg.jpg

 

Nå er den spiker. :cry:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...