Gå til innhold

Erfaringer med denne laptopen?


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Acer Aspire 5672WLMi med ATI Radeon X1600 grafikk brikke?

 

Hva får dere som har denne maskinen i 3DMark05 og 03? Jeg lurer på det fordi jeg føler at maskinene min yter ikke helt som den skal...jeg får bare 2833 poeng i 3DMark05, og det synes jeg er litt lavt med en pc med 2 gb ram og dobbelkjerne prossessor..high end skjermkort osv...

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt ann på cpu'en du har though, men synes kanskje scoren din var noen få hundre poeng under et du burde ha fått.. Så akkurat en tråd om det samme (usikker på om det var her eller på notebookforums.com) om en som fikk lav 3dmark score på den.

 

For å se hva andre har/får, gå innom benchmark og review delen under "acer" på www.notebookforums.com (sry for at jeg ikke orket å lage link :p)

Endret av Kris_tian
Lenke til kommentar
Kommer litt ann på cpu'en du har though, men synes kanskje scoren din var noen få hundre poeng under et du burde ha fått.. Så akkurat en tråd om det samme (usikker på om det var her eller på notebookforums.com) om en som fikk lav 3dmark score på den.

 

For å se hva andre har, gå innom benchmark og review delen under "acer" på  www.notebookforums.com (sry for at jeg ikke orket å lage link :p)

6657878[/snapback]

 

 

Spesifikasjoner:

 

-CPU: Intel Core Duo T2500 1,66GHz 667MHz FSB 2MB L2 cache

 

-Ram: 2 GB DDR2 (support dual-channel)

 

-Skjermkort: ATI Mobility Radeon X1600 256mb/ 512mb Hypermemory

 

-HDD: 120 GB 5400rpm SATA HDD

 

Skal sjekke ut den siden der ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...