Gå til innhold

The New World Order


Anbefalte innlegg

Heisann forum folk! :)

 

Jeg gikk inn her bare for å prøve å oppdatere meg, men fant ut at nesten ingen vet hva eller sier noe om The New World Order..

 

Hmm.. jaja..

 

Mye handler om The Secret Soceity (hmm.. sikkert feil skrevet) og om hvem som står bak dette. Bibelen, WTC, UN, Bush, Kerry.. off... bare se noen videoer og sånt om dette så forstår dere..

 

Men uansett, jeg orker ikke skrive mer om det siden jeg skal opp tidlig..Men legger vertfall ut et lite dokument som dere bare MÅ lese..

 

Søk litt rundt på Google Videos og finn mer utav dette..

 

(Er ganske trøtt nå, bare ignorer det dårlige "språket"mitt )

 

Gonatt

Stian

WLC_English.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann forum folk! :)

 

Jeg gikk inn her bare for å prøve å oppdatere meg, men fant ut at nesten ingen vet hva eller sier noe om The New World Order..

 

Hmm.. jaja..

 

Mye handler om The Secret Soceity (hmm.. sikkert feil skrevet) og om hvem som står bak dette. Bibelen, WTC, UN, Bush, Kerry.. off... bare se noen videoer og sånt om dette så forstår dere..

 

Men uansett, jeg orker ikke skrive mer om det siden jeg skal opp tidlig..Men legger vertfall ut et lite dokument som dere bare MÅ lese.. 

 

Søk litt rundt på Google Videos og finn mer utav dette..

 

(Er ganske trøtt nå, bare ignorer det dårlige "språket"mitt )

 

Gonatt

Stian

6656945[/snapback]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Novus_Ordo_Seclorum

 

Dette er nok det du snakker om. Kort fortalt blir dette brukt for et bevis en konspirasjonsteori. Den omhandler ofte frimurerne, jødene og kommunistene. As usual. Sjekk ut www.innsyn.com, for mer artig lesning på området.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

kommer litt ann på hva du skal vite!

 

det er nok mange hemmelige "grupper". men i dag er mang avslørt. man vet noe om de i hvertfall. der er helt sikkert noen hemelige ordner.

 

frimurerne har bare vært hemmeli fordi at den katholske kirken ikke likte de, de mente at de var et samfunds problem. noe som har endret seg litt. og de er en hemelig organisasjon...:p

 

selv om det er noe man ikke vet om frimurerne så er det ikke en hemmelighet at de finnes. og at de har stor inflytelse.

mange kjente folk er medlem av frimurerne.

 

the new world order er noe av "oppgavene" til illuminati.

som mente at de skulle ta over verden og samle den under en "myndihet".

bl.a

Endret av Lumberjack
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...