Gå til innhold

DVD shrink og DVD Decrypter, hvilket er best?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Har ikke prøvd disse versjonene skikkelig enda, men jeg vet at de kopierer filmer og gjør de ev. mindre, fjerne undertekster etc. Gjør begge disse programmen det samme? I så fall, hvem er best? Hvilket kan fjerne flest kopisperrer? Fra før av har jeg Nero 6 som brenneprogram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke prøvd disse versjonene skikkelig enda, men jeg vet at de kopierer filmer og gjør de ev. mindre, fjerne undertekster etc. Gjør begge disse programmen det samme? I så fall, hvem er best? Hvilket kan fjerne flest kopisperrer? Fra før av har jeg Nero 6 som brenneprogram.

6656755[/snapback]

 

Her et forum som gir deg mange tips om slikt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Ok. Skal se på forumet etter tips o.l :-)

 

Er det noen andre som vet hvordan disse programmene virker og hvilket som er best (hvis de har samme bruksområde..?) hvis det er noen forskjell på de.. Hvis de gjør jobben like bra så er det jo bare å velge en..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Så jeg trenger egentlig kun DVD shrink da? Siden dvd decrypter er et primært program til å fjerne kopisprren er det også kanskje bedre til å gjøre dette?

Lenke til kommentar
Så jeg trenger egentlig kun DVD shrink da? Siden dvd decrypter er et primært program til å fjerne kopisprren er det også kanskje bedre til å gjøre dette?

6660367[/snapback]

 

 

Har vært borti noen par filmer som dvd shrink ikke klarer å fjerne sperren på, da har jeg brukt dvd decrypter først og så dvd shrink for å få rette størrelse på filmen

Lenke til kommentar

Jeg bruker begge programmene, dvdshrink til å kompirimere og dvddecrypter til brenning av isofiler og slikt.

Når det nevnes sperre er "AnyDVD" et utmerket program å bruke sammen med dvdshrink for å fjerne sperren slik at du kan rippe filmene dine til backupbruk (ja litt moralisering må til på hw :D)

Lenke til kommentar

Hvis dere bare hadde lest litt på forumet jeg linken...

 

Det er riktig at dvdshrink ikke tar de nyeste sperrene. Dette skyldes at dvdshrink ikke oppdateres lengre (selskapet ble vel truet med saksøking). Du må derfor bruke andre programer for å oppheve de nyeste sperrene.

 

Anydvd er nevnt, men det koster penger. Søk heller på nettet etter f.eks. dvdfab decrypter som er gratis. Linkene til alle gratis dataprogramer ligger på forumet.

 

Synes det er håpløst at de store filmselskapene skal gjøre det så vanskelig for oss å ta lovlig backup av filmer vi har kjøpt :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...