Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp til å finne 2 trådløse routere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes, ja.

 

Linksys-pakke:

Linksys WRT54G  --- Router

Linksys WRE54G  --- Repeater

 

D-Link pakke:

D-link DI-624        --- Router

D-link DWL-G710  --- Repeater

 

Jeg vet ikke hva som er best, men jeg har kombinasjon av Linksys WRT54G og D-link DWL-G710 og er fornøyd med det

6666792[/snapback]

Er det enkelt å installere? Er det noke programering osv?

Lenke til kommentar

Linksys router er det rimelig enkelt å sette opp.

Linksys Repeater holder du den 10 cm fra router og holder inne en knapp. Minus er at du ikke kan skifte antenne.

D-link repeater i kombinasjon men linksys router er litt mer komplissert da du må sette opp statisk ip-adresse på maskin til å komme inn på repeatern for å konfigurere.

D-link router er jeg ikke sikker, for jeg har ikke prøvd den. Men for den er det enkelt å sette opp begge repeatere.

Lenke til kommentar
Linksys router er det rimelig enkelt å sette opp.

Linksys Repeater holder du den 10 cm fra router og holder inne en knapp. Minus er at du ikke kan skifte antenne.

D-link repeater i kombinasjon men linksys router er litt mer komplissert da du må sette opp statisk ip-adresse på maskin til å komme inn på repeatern for å konfigurere.

D-link router er jeg ikke sikker, for jeg har ikke prøvd den. Men for den er det enkelt å sette opp begge repeatere.

6667991[/snapback]

Følger det med noken bruksanvisning eller er det ein plass på nettet eg kan få hjelp til å sette opp den statiske ip-adresse på maskin til å komme inn på repeatern for å konfigurere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...