Gå til innhold

Er Vlad Tepes tøft?


KimNK

Anbefalte innlegg

Eg og ein annan godklump her på forumet har i det siste prøvd å gjere eit desperat forsøk på å finne ut om Vlad Tepes er kul eller ei. Fins det nokon her som kan gi oss litt info om kor kult det virkelig er? Eg har aleine i alle fall så langt komme fram til (jess, heilt av meg sjølv :cool: ) at Vlad Tepes består minst av gitar, vokal(?), skarptromme, minst ein, kanskje opp i mot fleire crash-cymbalar, mogelegens ein ride og ein mystisk mann med volumknott, evt ein som har tjuvkobla seg på miksebordet med eit potmeter. Til saman har vi i alle fall komme fram til at vi trur dette noko avant-gardiske bandet i mikrofonoppstilling er litt kult, men vi er neimen ikkje heilt sikre. Om nokon i det minste kunne ha funne ut for oss eller kanskje til og med veit kven denne mystiske personen med volumknotten er, så hadde vi blitt kjempeglade. :)

 

Tusen takk. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo det som er skikkelig krieg.

Må virkelig slite for musikken. :)

 

Vlad Tepes - War Funeral March, den svinga på råkkefoten min jaffal. Det som gjelder er egentelig om du skal holde takta til gitaren eller om du skal følge trommene istedet.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...