Gå til innhold

Hva er best av x700 128MB og 9700pro?


camxer

Anbefalte innlegg

Spørs jo hvilke vannblokk man snakker om. Det verste vil vanligvis være om CPU-blokka begynner å lekke. For da drypper det rett ned på skjermkortet. GPU-Blokka sitter jo under skjermkortet, og skulle den begynne å lekke så vil vannet mest sannsynlig bare dryppe ned i bunnen av kabinettet eller ned på PCI-kort man har stående under.

6662066[/snapback]

 

Så korleis kan det ha skjedd då? Kanskje han hadde maskina opp ned? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs jo hvilke vannblokk man snakker om. Det verste vil vanligvis være om CPU-blokka begynner å lekke. For da drypper det rett ned på skjermkortet. GPU-Blokka sitter jo under skjermkortet, og skulle den begynne å lekke så vil vannet mest sannsynlig bare dryppe ned i bunnen av kabinettet eller ned på PCI-kort man har stående under.

6662066[/snapback]

 

Så korleis kan det ha skjedd då? Kanskje han hadde maskina opp ned? :tease:

6662118[/snapback]

 

Beklager at jeg var litt vekke (ferie)

 

Ok, siden det er flere som lurer...

Vannblokken var en hjemmelaget vannblokk som var gankse effektiv og merkelig av ganske god kvalitet også (helt til den lekket).

 

Hadde pc`en på en testbenk dvs. hovedkortet var i vannrett posisjon... Trenger ikke fortelle resten.

 

Kortet er svidd, det lukter svidd og ser litt svidd ut der vannet dryppet(rett ved siden av GPU). Som dere sier har jeg mulighet for å sende kortet i retur(amoralt), men jeg finner ikke originalkjøleren... Har letet i noen timer, kanskje en av "vennene" mine har "lånt" den.

 

Uansett, case closed siden jeg kan ikke sende kortet tilbake i nåværende tilstand.

 

Dere spør hvorfor har jeg bare velget mellom det x700 og 9700pro kortet? Svaret er enkelt, begge er brukt men koster 200kr hver. Jeg har bestemt meg for å ikke spille så mye siden det blir aldri det samme uten min kjære x1900XTX... Så jeg skal spille litt CS: S og andre spill, men ikke så ofte som før.

 

Med andre ord: Trenger ikke noe bedre og dyrere for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...