Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hei. Hvor koster det for en førstegangs service?


wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en firhjuling her som jeg fikk for snart en måned siden. Ja, litt under da. Har kjørt den hver dag og det har ført til at det har blitt noen mil også. På butikken sa de at man må kjøre 50 mil eller over før man tar førstegangsservice. Det går greit, så jeg tenkte at jeg skulle ta meg en tur på Service så snart som mulig. Jeg bare lurer på en liten ting.

Hvor mye koster det for førstegangsservice?

Noen som vet det?

 

Vennelig Hilsen. wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde jeg kjørte min inn relativt hardt men det eneste som står i manualen om innkjøring av min Derbi er at man ikke skal bruke mer enn 3/4 gass mer enn nødvendig og i korte perioder og at man skal kjøre så glatt som mulig (unngå plutselige aksellereringer og tyning på gira). Jeg har nesten ikke brukt over 1/2 gass så langt og alltid kjørt smooth.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...