Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mulig å fjerne øyelokk?


phax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.. det er mulig å fjerne de. Det er ikke alltid de sitter så forferdelig godt, men vil bare anbefale deg å gjøre det om det er glass lamper. Må jo skrape av primer'n etterpå også og da er det greit å bruke sånne blad som er til vindusskrape.

 

Lenge siden jeg jobba på møller nå, men husker jeg fikk fjerna noen øyelokk på en golf 3 den gangen. Brukte riktignok godt med tid. Forsiktighet er vel nøkkelordet - uten at jeg sier at det er mulig å fjerne de uten å ødelegge lampene dine.

Lenke til kommentar

Se der ja, tok mot til meg å prøvde nå. Fikk av det ene ganske fort egentlig, satt ikke så hardt som fryktet! Må skrape litt og ta det andre også, men det gidder jeg ikke ikveld.. :wee:

 

er lovlig ja, har tuv papirer og alt i behold. Det er mer en hva jeg kan si om xenon lysa.. :whistle:

Lenke til kommentar
Se der ja, tok mot til meg å prøvde nå. Fikk av det ene ganske fort egentlig, satt ikke så hardt som fryktet! Må skrape litt og ta det andre også, men det gidder jeg ikke ikveld.. :wee:

 

er lovlig ja, har tuv papirer og alt i behold. Det er mer en hva jeg kan si om xenon lysa.. :whistle:

6668481[/snapback]

 

 

He he, glad du fikk det til :thumbup:

 

Husker jeg drev å kåla med å lage xenonlamper i sprederne på en A6 den gangen også (2000)

 

Mye rart man kan finne på bare man er interessert nok heheh.

Det var den gangen det var moro å rette opp biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...