Gå til innhold

ødelagt 700gt har jeg krav på nytt?


Anbefalte innlegg

hei!

jeg kjøpte i april-mai et fullt vannkjølingsett med radioator eheim pumpe socket 775cpu blokk og ei skjermkort blokk til mitt 7800gt! så var jeg på et vennelan nå i helga og dataen sto gikk som aldri før..så kom vi på at vi skulle sove etter 2døgn med spilling :) når jeg voknet og komm ned så såg jeg fullt av artifacts over hele skjermen kunne nesten ikke se noe som helst så jeg konkluderte med at skjermkortet var ødelagt så nå har jeg kjøpt nytt skjermkort pov7900gt :thumbup:,men så skulle jeg ta av vannblokka på 7800gt kortet da såg jeg at kortet var blitt blåfarget av uv farge da var det vannblokka som hadde svettet ekstremt mye så hele skjermkortet var fylt med vann og blåfarge :hrm:

hvilke rettigheter har jeg overfor butikken som solgte meg denne vannblokken ?har jeg krav på ny? isåfall håper jeg microplex er såpass seriøse at de erstatter de 2200jeg la ut for nytt skjermkorT? såklart bare vis jeg har rett på ny da :):whistle: skikkelig kjip situasjon...skal selge hele vannkjølinga!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett ett par lignende saker her på forumet og mener og huske att Microplex var lite villig til og erstate noe mer enn varen som var solgt av dem.

6650425[/snapback]

uansett får jeg snakket med de i morgen skal gi tilbake melding hvordan det gikk! :hmm: er veldig mye penger da jeg bare er 15år brukte alle bursdags pengenne på 7800gt kortet... :cry:

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig er det lurt å være kvass om du skal ha erstatning for noe mer enn selve varen. Om du virker veldig seriøs i kravet om nytt skjermkort i tillegg til bare blokken, vil de i større grad forsøke å tilfredsstille deg.

 

Ikke spør om de kan erstatte noe; krev at de skal erstatte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...