Gå til innhold

Kjøpe vannkjøling på dangerdenstore


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte å kjøpe vannkjøling fra dangerdenstore.com. Det er nok flere som har gjort det før som kanskje kan svare meg på et par ting.

 

Prisen blir nok 2-3000,- og jeg vet det blir lagt til mva (25% på hele beløpet ink porto)

 

- men er det toll på slike varer?

- kan man på noen måte tolldeklarere dette selv for å slippe at speditøren tar seg godt betalt for lite jobb? i så fall hvordan?

 

 

 

Forresten, hvis noen tenker på det samme så kan dere skrive kupongkode paglan06 så får dere 20% avslag på hele ordren utenom frakten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Det du kan gjøre er jo å be Microplex om å ta inn det du ønsker å kjøpe.

6656189[/snapback]

 

Tar de inn hva som helst da? :dontgetit:

6656244[/snapback]

Kanskje hvis du sier "plxplxpxlxlplxpxlxplxplxpxlpxlxpplxplxplxplxplxplplxlpxlpxlpxpl".

6673446[/snapback]

Da er det nesten bedre og nøye seg med det de har fra før av. :yes:

Lenke til kommentar

Tingene mine er vist annkomet paris i går så det er for sent å spørre microplex nå :) Ser ut som fedex skal ha 125,- i eksp. gebyr og så kommer det mva på hele fakturasummen ink. porto vist jeg har forstått alt.

 

Tror ikke jeg gidder å prøve å fortolle dette selv for å spare 125,-

 

 

Det som forundret meg litt var en mail som kom fra dangerden dagen etter jeg hadde bestilt. De forlangte at jeg skulle signere på noen papirer og ta bilder av for og bakside av kredittkortet i tillegg til annen legg som viste bilde av meg og adresse. Dette "måtte" de ifølge mailen gjøre for det var så mye kredittkortsvindel på bestillinger fra utlandet. Satt og grublet på om jeg skulle gi blaffen i hele greia så får jeg ny mail om at pakken er sendt ? Har ikkje sendt inn noe bilde av kortet mitt enda jeg og jeg kommer heller ikke til å gjøre det, men det ser jo ut som pakken kommer uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...