Gå til innhold

Får ikke flytta char


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å flytte server, med paid charakter trancefer.

Men d samme skjer hele tia, jeg kommer til siste stepp og da får jeg beskjed Character trancfer failed. Da skulle jeg ringe til blizzard som jeg gjorde og de sa jeg skulle ta kontakt med banken, men d gidda jeg ikke ville ikke dra de jeg lånte kortet av inn i det, så jeg fikk låne et anna kort av en anna, samme skjedde der, så lånte jeg et tredje kort, samme dritten. Noen som har opplevd det samme? Jeg har jo betalt wow med de VISA korta før fatter ikke hva som er feil nå!

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Standard Restrictions:

 

    * A character's mailbox and auctions must be completely empty before that character can be transferred.

    * A character that is the leader of a guild may not be transferred as long as he/she remains the leader. If you wish to transfer a character that is currently a guild leader you must transfer leadership to another member or disband your guild.

 

Forstår ikke hva folk griner på Blizzard etter, spesielt når de ikke vet hva som er galt selv.

Lenke til kommentar

Ahh muligens jeg har gjort feil, jeg fikk mail:

 

You have successfully submitted a request for the Paid Character Transfer

service.

 

This process will take up to five (5) days to complete. The character will be

locked and unplayable during the transfer process. Once the process is

complete, you will receive another email prompting you to sign in to finalize

the transaction.

 

Each character transferred costs 19.99 EUR / 14,99 GBP and is a ONE WAY

TRANSFER. This does not include applicable local taxes.

 

Please note that your card has NOT been charged at this time, since the transfer

has not yet been finalized.

 

Be sure to check your email regularly for the next update so you know when the

process is finalized! Keep in mind you can also view the status of your

available, pending, and past transfers on the Paid Character Transfer

Transactions page:

https://www.wow-europe.com/character/charac...fer-status.html

 

If you change your mind and do NOT want to have the above characters

transferred, you will need to visit the Transactions page in order to cancel the

pending transfer. This will unlock the character for play at its original

location.

 

 

Så da må jeg vente til jeg har fått en anna mail før jeg kan ta siste stepp, noen som har gjort d å veit?

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Han har skrevet paid char transfer i første innlegg.

Vel, jeg flytta min warrior fra BL til GB, men det var pga de åpnet for imigrering.

For meg tok det maks 3-5 min. Kunne omtrent logge rett inn på charen etter jeg hadde tastet det som skulle gjøres. Men imigrering tar sikkert kortere tid, enn en payd transfer.

Lenke til kommentar

Når du får den siste mailen, logger du inn, prøver å logge på med den flyttede characteren og får evt. beskjed om å endre navnet...

 

ser iallefall at min character er kommet inn i characterlisten på den nye serveren min, men med bogus navn som må endres med en gang...men den er låst inntil jeg evt. får den siste mailen fra blizzard...

Lenke til kommentar

Ja charen min kom også med en gang, men den er fortsatt låst, og hvist du ser på din gamle server så er han fortsatt der og er fortsatt låst.

Men du MrLee.. Trykte du Move selected character som på det bildet nedenfor, eller venter du til du får den siste mailen? For jeg prøvde jo å trykke der, d var da jeg fikk opp at noe gikk galt.

Bilde2.jpg

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...