Gå til innhold

Noen bra Xbox-spill å anbefale?


deusex

Anbefalte innlegg

Har en Xbox 360 og har planer om å kjøpe noen gamle Xbox-spill til 360'en, ettersom man finner så mange billige spill til Xbox'en.

 

Hvordan er Red Dead Revolver? Jeg digger western-filmer, og likte Gun veldig godt. Men er det noen som har dette spillet, og som vet hvordan det funker på 360? Og er Xbox-versjonen bedre enn PS2-versjonen?

 

Har Fable, men vurderer å selge spillet og kjøpe Fable: The Lost Chapters i stedet. Har nemlig hørt at The Lost Chapters er mye større, men hva vil dette si? Er det bare slengt på en rekke ekstraoppdrag, eller er det flere hovedoppdrag og større område å utforske..? Og er det igrunnen verdt å kjøpe The Lost Chapters, selv om man har Fable?

 

Hva med Brothers In Arms: Road to Hill 30? Har bare Call of Duty 2 av krigsspill til Xbox 360, og tenkte jeg skulle kjøpe Brothers In Arms mens jeg venter på COD3. Man får det jo tross alt under hundrelappen flere steder. Men er det verdt det? Hva synes folka her inne om spillet?

 

Jeg digger Metal Gear Solid-spilla og lurer på hvordan Splinter Cell-spilla er i forhold? Det jeg liker så godt med Metal Gear Solid er selve historien i de spilla. Hvordan er Splinter Cell i forhold? Prøvde det første Splinter Cell-spillet til PS2 litt, men ble på ingen måte imponert.

 

Andre Xbox-spill som er verdt å plukke opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Xbox 360 og har planer om å kjøpe noen gamle Xbox-spill til 360'en, ettersom man finner så mange billige spill til Xbox'en.

 

Hvordan er Red Dead Revolver? Jeg digger western-filmer, og likte Gun veldig godt. Men er det noen som har dette spillet, og som vet hvordan det funker på 360? Og er Xbox-versjonen bedre enn PS2-versjonen?

 

Har Fable, men vurderer å selge spillet og kjøpe Fable: The Lost Chapters i stedet. Har nemlig hørt at The Lost Chapters er mye større, men hva vil dette si? Er det bare slengt på en rekke ekstraoppdrag, eller er det flere hovedoppdrag og større område å utforske..? Og er det igrunnen verdt å kjøpe The Lost Chapters, selv om man har Fable?

 

Hva med Brothers In Arms: Road to Hill 30? Har bare Call of Duty 2 av krigsspill til Xbox 360, og tenkte jeg skulle kjøpe Brothers In Arms mens jeg venter på COD3. Man får det jo tross alt under hundrelappen flere steder. Men er det verdt det? Hva synes folka her inne om spillet?

 

Jeg digger Metal Gear Solid-spilla og lurer på hvordan Splinter Cell-spilla er i forhold? Det jeg liker så godt med Metal Gear Solid er selve historien i de spilla. Hvordan er Splinter Cell i forhold? Prøvde det første Splinter Cell-spillet til PS2 litt, men ble på ingen måte imponert.

 

Andre Xbox-spill som er verdt å plukke opp?

6647322[/snapback]

 

 

Brothers in arms: Road to hill 30

 

Bra grafikk, tøft spill! :w00t:

Lenke til kommentar

Skal gjerne anbefale deg 2( etter min mening) kanonspill til xbox!

 

1. Sphinx And The Cursed Mummy

 

2. Psi- Ops

 

Begge spillene finner du sikkert billig i en eller annen spillbutikk, og de er etter min mening fantastisk bra!

 

Kan ikke i min villeste fantasi tro at du blir skuffet av disse...

Endret av avtalegiro
Lenke til kommentar
Fable, Halo, Halo 2, Black, Morrowind og Ninja Gaiden Black er noen andre spill som jeg kan anbefale på det sterkeste

6647929[/snapback]

 

Holdt på å glemme å nevne at jeg allerede har en del Xbox-spill til 360'en:

 

Halo

Halo 2

Doom 3 CE

Fable

Max Payne

Max Payne 2

 

Har planer om å plukke opp Ninja Gaiden Black og Knights of the Old Republic så snart jeg får mer penger.

 

Så folk, ikke nevn et av de spillene ovenfor, fordi de har jeg allerede!

Lenke til kommentar
Så er det et lite problem at ikke alle xbox spill faktisk virker på 360 :(

 

Red Dead Revolver skal visst være veldig bra. Har ikke prøvd det selv dog.

Ninja Gaiden er forresten er veldig bra spill

6648033[/snapback]

 

Ja, dette vet jeg alt. Synes det er skikkelig kjipt med den software-baserte løsningen Microsoft har gått for med tanke på BC. Sjekker alltid hvilke Xbox-spill som funker på 360 før jeg går ut og handler.

 

Hva er forresten forskjellen på Ninja Gaiden og Ninja Gaiden Black? Og er det noen her som vet om det er noen særlig forskjell på PS2- og Xbox-versjonen av Red Dead Revolver sånn visuelt sett?

Lenke til kommentar
Hva er forresten forskjellen på Ninja Gaiden og Ninja Gaiden Black? Og er det noen her som vet om det er noen særlig forskjell på PS2- og Xbox-versjonen av Red Dead Revolver sånn visuelt sett?

6648081[/snapback]

 

Ninja Gaiden Black inneholder Ninja Gaiden + flere levler og noe annet snacks. Like greit å kjøpe Black.

 

Bare så du er advart da, Ninja Gaiden er et utrolig vanskelig spill. Vær forberedt på å få endel juling i starten. Når jeg spillte det og hadde fått 'Game over' X antall ganger kom det nesten spydig fra spillet om jeg ikke ville sette ned vanskelighetsgraden litt :blush:

 

Bare for å presisere, Jade Empire fins ikke kjedelig. Morsom combat/gameplay med utrolig god histore :)

Lenke til kommentar

Ninja Gaiden Black er å anbefale til de grader ja! Det er utrolig moro og som sagt flere levels og andre drakter osv. Og det er et vanskelig spill indeed, men der har du flere timer me underholdnig og vakker grafikk:) KAn også anbefale deg å bruke et par timer i "sewers" og slåss for å få oppgradert våpnene dine. 2 timer brukte jeg ca på å få alle våpnene fullt oppgradert+"stick" som blir det beste våpnet i spillet.

 

Vanskeligste boss er Alma men det klarer du:)

 

Kan også anbefale KOTOR 1 og 2. Et annet morsomt spill kan jo være Darkwatch...Morsom multiplayer og singelplayer er Cowboy inspirtert+undead enemies: Vampyrer, zombier, monstre osv...artig spill..

Lenke til kommentar

Jeg digger Metal Gear Solid-spilla og lurer på hvordan Splinter Cell-spilla er i forhold? Det jeg liker så godt med Metal Gear Solid er selve historien i de spilla. Hvordan er Splinter Cell i forhold? Prøvde det første Splinter Cell-spillet til PS2 litt, men ble på ingen måte imponert.

 

Andre Xbox-spill som er verdt å plukke opp?

6647322[/snapback]

 

Det er ikke så veldig merkelig at du ikke ble så veldig imponert av Splinter Cell til PS2. Grunnen er nemlig at forskjellen fra Xbox til PS2 er enorm, når det gjelder Splinter Cell spillene. Har selv SC: Pandora Tomorrow til PS2 og SC: Chaos Theory til Xbox og Xbox'en er klart overlegen PS2'en. Historiene i spillene er gode og helt klart realistiske (les: min mening). Mye spillglede i Splinter Cell spillene.

 

Av andre spill burde du kanskje vurdere Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, et sinnsykt bra horrorspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...