Fjellgeita Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 (endret) Denne topicen er direkte copy > paste fra et annet forum. Hello! Etter en lang pause med Bf spilling så har jeg tenkt til å begynne igjen. Vært mye problemer med pc'en, men har fått nytt hovedkort, og tror den er frisk nå. Men: Jeg innstalerer Bf2 på vanlig måte, og det funker helt fint! Jeg kan spille og alt mulig, men det er med første versjon. Altså, ingen patcher. Jeg laster ned patch 1.3 FULL, starter innstalasjonen, men etter få sekunder, ca 1 % ferdig så stopper den helt og lukker seg. Det skjer ingenting, å jeg prøver å starte BF2. Ingenting skjer da heller. Jeg får verken startet spillet eller patchet til 1.3. Jeg har prøvd flere filer av 1.3, men alle oppførte seg likt.. Jeg har reinnstalert spillet også. Det hjalp ikke! Specca til pc'en er bra nok i masse vis! Jeg har også prøvd å innstalerer patchen i safe-modus, men ingen forandring da heller! Håper noen har vært borti det her, for det er første problem jeg har hatt med spillet siden jeg kjøpte det, og jeg er skikkelig sugen på å spille nå.. mvh en trist Fjellgeit! Endret 14. oktober 2006 av Fjellgeita
Steina Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Prøv å last ned 1.22 full, og 1.3 inkrementell www.battlefield.no/filer
Fjellgeita Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Prøv å last ned 1.22 full, og 1.3 inkrementell www.battlefield.no/filer 6654960[/snapback] Har prøvd å laste ned og innstalere v.1.2 FULL, men skjedde akkuratt det samme. Nå får jeg feil mld: Patched Failed! :S
Steina Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Patched Failed! 6657752[/snapback] Hvorfor sa du ikke det med en gang? Jeg har gitt løsninger på det der XXX antall ganger, så jeg burde virkelig lage meg en mal snart.. Orker ikke skrive mye nå, så jeg stiller deg noen spørsmål. Venligst svar på alle. *Har du mye ledig plass der du har installert Windows? *Har du mye ledig plass der du har installert spillet? *Hva er heter Windows-brukeren din? Navnet du bruker for å logge inn. *Har du flere brukere til Windows? Flere som bruker PC'n ?
Fjellgeita Skrevet 22. august 2006 Forfatter Skrevet 22. august 2006 Patched Failed! 6657752[/snapback] Hvorfor sa du ikke det med en gang? Jeg har gitt løsninger på det der XXX antall ganger, så jeg burde virkelig lage meg en mal snart.. Orker ikke skrive mye nå, så jeg stiller deg noen spørsmål. Venligst svar på alle. *Har du mye ledig plass der du har installert Windows? *Har du mye ledig plass der du har installert spillet? *Hva er heter Windows-brukeren din? Navnet du bruker for å logge inn. *Har du flere brukere til Windows? Flere som bruker PC'n ? 6658044[/snapback] *Jeg har mye ledig plass til Windows ja. En partisjon på 50 gb. C: *Har prøvd å innstalere spillet på samme partisjon (C: 50 gb) og en annen partisjon med 200 gb, D: *Win.. bruker min heter Xiriox, det er X i alle systemer så skal ikke ha noe å si! *Bare jeg som bruker pc'en. Jeg er admistartor.. Jeg har prøvd å innstalere spillet på en ANNEN harddisk på samme pc, altså den som ikke windows er innstaler på, og jeg fikk samme feil der.. Derretter prøvde jeg å innstalere spillet på den gamle pc'en min, og der funker alt 100% perfekt.. Har reinnstalert windows og BF2 fler ganger, men samme feil oppstår... Help!
untouch4ble Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Jeg begynner å lure på om det er hovedkortet mitt det ikke funker på, for jeg har skiftet HK på begge mine pc'er, og nå har jeg ikke mulighet til å spille BF. jeg har prøvd alt jeg har funnet av tips på nettet. Du har vel ikke tilfeldigvis ABIT KN8-SLI nForce4 SLI HK?
Fjellgeita Skrevet 26. august 2006 Forfatter Skrevet 26. august 2006 Jeg begynner å lure på om det er hovedkortet mitt det ikke funker på, for jeg har skiftet HK på begge mine pc'er, og nå har jeg ikke mulighet til å spille BF. jeg har prøvd alt jeg har funnet av tips på nettet. Du har vel ikke tilfeldigvis ABIT KN8-SLI nForce4 SLI HK? 6733169[/snapback] Oi.. Jeg har Abit KN8 ultra nForce 4 chipset. Altså detta Det er ikke det samme tror jeg, men av samme type! Vet ikke hva vi skal gjore jeg as!
untouch4ble Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Æsj, det var det jeg var redd for Må jeg virkelig skifte ut HK Mitt Endret 29. august 2006 av untouch4ble
Fjellgeita Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Okey... Da har jeg hatt pc'en nede hos pc styling i noen dager, å vi har nå funnet ut at det er nettop hovedkortet mitt som ikke er kompatibelt med BF2. Jeg bytter det ut og kjøper meg antakelig hvis et nytt et fra ASUS!
southhome Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 (endret) Slettet, leste feil Endret 2. september 2006 av southhome
untouch4ble Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Okey... Da har jeg hatt pc'en nede hos pc styling i noen dager, å vi har nå funnet ut at det er nettop hovedkortet mitt som ikke er kompatibelt med BF2. Jeg bytter det ut og kjøper meg antakelig hvis et nytt et fra ASUS! 6789501[/snapback] Ok, da må jeg også bytte
Fjellgeita Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har nå byttet kort, til et A8N-E Asus kort og alt funker PERFEKT :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå