Gå til innhold

Demo av Flight Simulator X (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil hjem å prøve!

 

Men, neeeeida, jeg må jobbe og så på date som med stor sannsynlighet varer til jobb i morgen. :-(

6647146[/snapback]

 

Haha, :lol:. Du vil heller spille enn å gå ut på en date.. :p. du "MÅ" være datanerd, :thumbup:.

 

Edit: Bra jeg har fri til 20, :innocent:.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Jeg vil hjem å prøve!

 

Men, neeeeida, jeg må jobbe og så på date som med stor sannsynlighet varer til jobb i morgen. :-(

6647146[/snapback]

 

Haha, :lol:. Du vil heller spille enn å gå ut på en date.. :p. du "MÅ" være datanerd, :thumbup:.

 

Edit: Bra jeg har fri til 20, :innocent:.

6648192[/snapback]

 

Vel, vet ikke om jeg er så veldig nerd av meg(har jo tross alt en date :tease: ), men har ventet lenge på dette spillet.

 

Var vel sånn delvis sagt på fleip også da.. :p

Lenke til kommentar
Jeg vil hjem å prøve!

 

Men, neeeeida, jeg må jobbe og så på date som med stor sannsynlighet varer til jobb i morgen. :-(

6647146[/snapback]

 

Haha, :lol:. Du vil heller spille enn å gå ut på en date.. :p. du "MÅ" være datanerd, :thumbup:.

 

Edit: Bra jeg har fri til 20, :innocent:.

6648192[/snapback]

 

Vel, vet ikke om jeg er så veldig nerd av meg(har jo tross alt en date :tease: ), men har ventet lenge på dette spillet.

 

Var vel sånn delvis sagt på fleip også da.. :p

6648488[/snapback]

 

Ja, jeg hadde nok også gledet meg en god del hvis det hadde kommet ut en demo av OFP2, og jeg hadde nok også blitt lei meg hvis jeg må vente over 24 timer før jeg får bruke den.

Lenke til kommentar

Synes dette så elendig ut, skikkelig dårlig grafikk. Kjørte alt på maks og allikevel ser det forferdelig ut. Det er sikkert hyperrealistisk, men ærlig talt, det må da både se bedre ut og kunne prestere en noenlunde grei framrate, har ikke akkurat en sinke av en maskin. Lock On ser jo laaangt bedre ut og det er raskt. Nei, dette var skuffende :thumbdown:

Lenke til kommentar
Synes dette så elendig ut, skikkelig dårlig grafikk. Kjørte alt på maks og allikevel ser det forferdelig ut. Det er sikkert hyperrealistisk, men ærlig talt, det må da både se bedre ut og kunne prestere en noenlunde grei framrate, har ikke akkurat en sinke av en maskin. Lock On ser jo laaangt bedre ut og det er raskt. Nei, dette var skuffende :thumbdown:

6650841[/snapback]

 

Merkelig. Så virkelig nydelig ut hos meg, bedre enn lockon hvertfall. Men jeg måtte oppdatere driverne mine.... Før jeg gjorde det så det søppel ut!

Lenke til kommentar
Jeg vil hjem å prøve!

 

Men, neeeeida, jeg må jobbe og så på date som med stor sannsynlighet varer til jobb i morgen. :-(

6647146[/snapback]

 

Haha, :lol:. Du vil heller spille enn å gå ut på en date.. :p. du "MÅ" være datanerd, :thumbup:.

 

Edit: Bra jeg har fri til 20, :innocent:.

6648192[/snapback]

 

Nå har det seg jo sån at det er mange nerder som jenter er tiltrukket av da. De bare har en stor interesse for data ;)

Lenke til kommentar

hehe, ble visst mye off topic pga meg her...

 

Skal sies at jenta var fin, men personligheten var så J***** på trynet at jeg faktisk dro hjem å spilte allikevel... hehe.

 

Hun visste ikke hvordan man slo på en PC engang forresten, hadde aldri brukt data i sitt 19 år gammle liv. Hun sa hun ikke skjønte noe av sånt, bare det er jo et lite tegn på hvor utrolig blåst denna jenta var!

 

Spillet er bra hvertfall, gleder meg til fulversjon men skulle ønske det var bedre kollisjoner. Gøy å bare leke terrorist med store eksplosjoner innimellom... hehe

Lenke til kommentar
hehe, ble visst mye off topic pga meg her...

 

Skal sies at jenta var fin, men personligheten var så J***** på trynet at jeg faktisk dro hjem å spilte allikevel... hehe.

 

Hun visste ikke hvordan man slo på en PC engang forresten, hadde aldri brukt data i sitt 19 år gammle liv. Hun sa hun ikke skjønte noe av sånt, bare det er jo et lite tegn på hvor utrolig blåst denna jenta var!

 

Spillet er bra hvertfall, gleder meg til fulversjon men skulle ønske det var bedre kollisjoner. Gøy å bare leke terrorist med store eksplosjoner innimellom... hehe

6654628[/snapback]

 

A WINNER IS YOU!

 

Men siden du ditcha hawt jente for dette spillet, så må det prøves...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...