Gå til innhold

forstår ikke ban problem i BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort og godt betyr det at du har blitt sperret ute fra alle servere som kjører Punkbuster. Jeg har tatt en titt her og her, men kan ikke finne deg noen steder. Det kan ha noe med at listene blir oppdatert hver måned.

 

Punkbuster tar sjeldent feil ved bruk av juks, og det kan hende at det er litt forsinkelse i systemet, slik at det tar litt tid før ban slår inn.

 

Du blir nok nødt til å kjøpe et nytt spill (eller er det slik at man må kjøpe ny PC og?).

Lenke til kommentar
Jeg ville prøvd (...) å oppdatere punkbuster manuelt, reinstallert/patchet spillet på nytt osv.

6646490[/snapback]

Det vil ikke være noen hjelp i dette da han er påført en global punkbuster-ban. Eneste utvei vil være å investere i en ny utgave eller å spille på servere som ikke kjører punkbuster.

Endret av Frikky
Lenke til kommentar
Det vil ikke være noen hjelp i dette da han er påført en global punkbuster-ban. Eneste utvei vil være å investere i en ny utgave eller å spille på servere som ikke kjører punkbuster.

6647035[/snapback]

 

Ok, la oss snu litt på flisa. Si at du har spilt BF2 en god stund uten noen feilmelding fra punkbuster, tar en måneds pause, starter opp igjen og får denne feilmeldingen som trådstarter får. Du hadde da ikke sett noen annen utvei enn å kjøpe spillet på nytt? Ikke brukt 5 minutter engang for å prøvd noe annet? :hmm:

Lenke til kommentar

De alternativene du nevner vil ikke ha noen innflytelse på en global PB-ban. Personlig ville jeg heller sendt en mail til Punkbuster-folka enn å kjøre en diskusjon rundt en såpass klar infoboks. Om man sender en mail er sjansen minimal for at de opphever den globale utestengelsen, men de har gjort feil før. De vil antakeligvis komme med et svar lignende det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Hvis det er Battlefield.no sine servere du har spilt mest på kan du jo ta en tur innom klagemuren deres og spørre om de har noen forklaring - bare pass på at du følger instruksjonene de har for å poste klager.

 

Hvis du har blitt bannet på grunn av PunkBuster tror jeg ikke de kan hjelpe deg, men det kan ikke skade å spørre?

Lenke til kommentar
kan love dere 100% at jeg aldri har hatt BF2 cheats eller brukt det, men får vel kjøpe nytt spill da:S takker for svar

6650084[/snapback]

 

Har hendt feil hos PB en gang før, leste en med det samme som deg , hvor Global ban var en glitch i systemt. Prøv og hør med PB folka før du kjøper deg en ny cdkey.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...