Gå til innhold

Hvordan åpne en ISO-fil?


comcom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare minne om at diskusjoner rundt nedlastet materiale kan være ulovlig ?

Kan trådstarteren komme med mer info hva det gjelder ?

 

mvh

jarmo  :)

6646251[/snapback]

Vi trenger ikke å vite dette. Fyren vil bare vite hvordan man åpner en iso fil... Og hvis han skulle si hva det gjelder, tror du han hadde fortalt at det var ulovelig? :nei:;)

 

On topic: Bruker deamon tools som nevnt tidligere og er fornøyd med det...

Lenke til kommentar
haha... ikke om du har latet ned noe ulovlig, men om du har lastet ned noe.... som f.eks adobe photoshop som er rippet og klar til bruk... :p

6648482[/snapback]

 

 

Kan jo føye til at problemet er løst.

Brente "noe" med Roxio Media Creator 8. :cool:

Endret av comcom
Lenke til kommentar
Vil bare minne om at diskusjoner rundt nedlastet materiale kan være ulovlig ?

Kan trådstarteren komme med mer info hva det gjelder ?

 

mvh

jarmo  :)

6646251[/snapback]

Vi trenger ikke å vite dette. Fyren vil bare vite hvordan man åpner en iso fil... Og hvis han skulle si hva det gjelder, tror du han hadde fortalt at det var ulovelig? :nei:;)

 

On topic: Bruker deamon tools som nevnt tidligere og er fornøyd med det...

6648524[/snapback]

 

 

Jeg skjønner jarmo veldig godt. Det finnes nok av eksempler hvos folk har lastet ned "noe" og som de ikke skjønner hvordan de skal pakke ut. Og det finnes også de som faktisk forteller at de de har lastet ned er warez.

Enda mer suspekt blir det når folk ikke vil fortelle hva de har lastet ned.

Hvis man laster ned en Linux iso, hva er da så farlig med å fortelle det?

Lenke til kommentar

On topic:

Synes Daemon Tools er mest brukervennlig angående .iso'er (som jeg selvfølgelig har laget selv eller lastet ned fra venner som har laget den).

 

Off topic:

Hvorfor er dere så epileptisk interessert i hva han har på .iso'en sin? Spør dere alle som har spørsmål om avspilling av mp3'er om hvilken mp3 dette er snakk om? Om han har laget den selv eller om det er kopibeskyttet materiale? :nei:

Lenke til kommentar
On topic:

Synes Daemon Tools er mest brukervennlig angående .iso'er (som jeg selvfølgelig har laget selv eller lastet ned fra venner som har laget den).

 

Off topic:

Hvorfor er dere så epileptisk interessert i hva han har på .iso'en sin? Spør dere alle som har spørsmål om avspilling av mp3'er om hvilken mp3 dette er snakk om? Om han har laget den selv eller om det er kopibeskyttet materiale?  :nei:

6649759[/snapback]

 

 

Hadde han laget iso fila selv, hadde han mest sannsynlig visst hvordan man pakker den ut også.

Jeg har ikke tall på hvor mange slike tråder som dette som har blit stengt pga. brudd på retningslinjene, spesielt pkt. 8.

Lenke til kommentar

Forumet er helt "høl-i-huet" når det kommer til sin holdning ovenfor dette.

Bare en moderator "lukter"/aner noe ulovlig kan han stenge og dele ut advarsel.

 

Her gjelder altså ikke norsk lov, forumet er mer en politistat.

Moderatorene gjør hva de føler for, tolker reglene helt forskjellige og vandrer sin egen veg.

 

Noen moderatorer har bedre tolkning enn andre, noen blir faen helt psykotisk bare de lukter noe.

Andre der imot som Jarmo er hyggelig.

Vi har noen som elsker sarkasme og ironi, en av de dårlig moderatorene som moderer spill delen her på forumet.

 

 

 

Moderator:

(Siden vedkommende ikke gjør noe ulovlig har jeg lov til å anbefale det programmet. Også tatt i betraktning at den allerede har blitt "godkjent" av en moderator. )

Endret av chills
Lenke til kommentar
Hadde han laget iso fila selv, hadde han mest sannsynlig visst hvordan man pakker den ut også.

Jeg har ikke tall på hvor mange slike tråder som dette som har blit stengt pga. brudd på retningslinjene, spesielt pkt. 8.

6649876[/snapback]

 

Jeg er ganske sikker på at du forstår hva jeg vil frem til.

 

Vi befinner oss faktisk ikke i Nord-Korea.

 

Denne diskusjonen bør vel uansett ikke fortsette her :whistle: .

Lenke til kommentar

Beklager men sånn er det ikke her.

 

Velkommen til diskusjon.no :roll:

 

Forøvrig skulle det ikke forundre meg om at en moderator snart gir ut warn i denne tråden til alle som har nevnt et program.

Jeg fjernet min anbefaling i frykt for å bli utsatt for enda mer RÆV moderering i og med at en warn til gir meg permban.

 

Mye bra her men mye sugent også.

Endret av chills
Lenke til kommentar
Beklager men sånn er det ikke her.

 

Velkommen til diskusjon.no  :roll:

 

Forøvrig skulle det ikke forundre meg om at en moderator snart gir ut warn i denne tråden til alle som har nevnt et program.

Jeg fjernet min anbefaling i frykt for å bli utsatt for enda mer RÆV moderering i og med at en warn til gir meg permban.

 

Mye bra her men mye sugent også.

6650123[/snapback]

 

Skulle nesten tro at forumet besto av tennåringer med et strøk av barnehagementaliteten i seg.

Lenke til kommentar
Beklager men sånn er det ikke her.

 

Velkommen til diskusjon.no  :roll:

 

Forøvrig skulle det ikke forundre meg om at en moderator snart gir ut warn i denne tråden til alle som har nevnt et program.

Jeg fjernet min anbefaling i frykt for å bli utsatt for enda mer RÆV moderering i og med at en warn til gir meg permban.

 

Mye bra her men mye sugent også.

6650123[/snapback]

 

Skulle nesten tro at forumet besto av tennåringer med et strøk av barnehagementaliteten i seg.

6650153[/snapback]

 

Vil du være grei og fjerne reklamen i signaturet ditt ?

Vennligst les retningslinjene punkt 6.

Lenke til kommentar
Beklager men sånn er det ikke her.

 

Velkommen til diskusjon.no  :roll:

 

Forøvrig skulle det ikke forundre meg om at en moderator snart gir ut warn i denne tråden til alle som har nevnt et program.

Jeg fjernet min anbefaling i frykt for å bli utsatt for enda mer RÆV moderering i og med at en warn til gir meg permban.

 

Mye bra her men mye sugent også.

6650123[/snapback]

 

Skulle nesten tro at forumet besto av tennåringer med et strøk av barnehagementaliteten i seg.

6650153[/snapback]

 

Vil du være grei og fjerne reklamen i signaturet ditt ?

Vennligst les retningslinjene punkt 6.

6650208[/snapback]

 

Dette bekrefter akkurat det jeg skrev i mitt forrige innleg.

Signaturen har vært der i fire måneder nu, og først nu, når jeg er kritisk til moderatorene, blir den sett...HALLO..

 

PS...Har du ikke sett avartaren min?

Endret av comcom
Lenke til kommentar
Vil du være grei og fjerne reklamen i signaturet ditt ?

Vennligst les retningslinjene punkt 6.

6650208[/snapback]

 

Enig i dette, men burde ikke slike beskjeder normalt sendes som PM?

 

Blir jo ganske off topic, hehe..

 

Tråden her burde uansett kverkes, har jo sklidd helt ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...