Gå til innhold

Melk + agurk = ikke bra?


Anbefalte innlegg

Jeg tok meg et lite kveldsmåltid som inneholdt agurker, tomater, skiver med kaviar og melk. Da mamma tilfeldigvis kom innom la hun merke til melken og ble sjokkert. Hun sier at melk og agurker er noe av det verste som kan blandes sammen, og at man får diaré av denne kombinasjonen. I mitt tilfelle er det ikke særlig bra, siden jeg skal fly til Kreta om knapt 6 timer. Jeg vil helst ikke sitte inne på dassen på et fly hele turen. Jeg vet egentlig ikke hva jeg lurer på. Kan noen bekrefte at denne kombinasjonen er ufyselig? Er det noe jeg kan gjøre? Kanskje drikke mye vann, slik at jeg må gå på do oftere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er moren din det er noe galt med. (no offence) Jeg har aldri hørt om noe liknende. Kanskje hun ikke tåler det selv? Men det betyr jo ikke at det er slik for alle andre....

6645331[/snapback]

Hehe, det har kanskje noe å gjøre med at hun er russisk. Kanskje det er slik med russiske agurker og melk? :p

6645372[/snapback]

 

Hehe... muligens! Jeg ville aldri drukket russisk melk og spist russiske agurker samtidig. Da ville jeg heller spilt russisk rullett. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...