Gå til innhold

hjelp til nedlasting av IE6


SkoKrem

Anbefalte innlegg

Hei! jeg trenger Internet Explorer på en eldre pc, men der jeg har pcn har jeg bare oppring internett, så d går veldig seint å laste det ned, hvordan kan jeg laste det ned på en pc jeg har windows xp på? (som naturligvis er adsl på)

takker for svar

Endret av SkoKrem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! jeg trenger Internet Explorer på en eldre pc, men der jeg har pcn har jeg bare oppring internett, så d går veldig seint å laste det ned, hvordan kan jeg laste det ned på en pc jeg har windows xp på?  (som naturligvis er adsl på)

takker for svar

6644642[/snapback]

 

 

denne siden skulle vise deg enkelt hvordan du laster ned IE 6

 

Link til IE 6 SP1

 

 

Regner med du forstår engelsk, hvis ikke post igjen, så kan jeg forklare på norsk ! :)

 

lykke til

Endret av ferale74
Lenke til kommentar
ser på denne side fra Microsoft:

 

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

6651615[/snapback]

 

 

ja men nå må du lese hele teksten på siden til M$ og svare på det han spør etter...

 

"Microsoft do NOT give you the ability to download the entire IE6 SP1 from their website."

 

 

 

Dette er bare en link til nedlastning av installasjonsfilen... Denne linken laster ikke ned hele IE.

 

Blir irritert når folk ikke kan lese alt og svare korrekt på det som folk spør etter.... :no:

Endret av ferale74
Lenke til kommentar
ser på denne side fra Microsoft:

 

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

6651615[/snapback]

 

 

ja men nå må du lese hele teksten på siden til M$ og svare på det han spør etter...

 

"Microsoft do NOT give you the ability to download the entire IE6 SP1 from their website."

 

 

 

Dette er bare en link til nedlastning av installasjonsfilen... Denne linken laster ikke ned hele IE.

 

Blir irritert når folk ikke kan lese alt og svare korrekt på det som folk spør etter.... :no:

6653092[/snapback]

 

jeg forstår ikke problemet ditt, man kan laste ned IE6 på den side og SkoKrem

har fått sin svar

Endret av gaggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...