Gå til innhold

P5B Deluxe og X6800 på nitro


stoolman

Anbefalte innlegg

Har benchet litt igjen i kveld. Ikke noe banebrytende, men dog nok til å avkrefte at P5B er et hk som er tregt.. det er det nemlig ikke.

 

Hadde tilløp til massedød på hardwarefronten i kveld også.. Både G. skill modulene mine døde i tillegg til en Samsung 40 GB sata disk som jeg bencher på..

G. skill modulene får jeg nok nye av.. men det vil nok ta litt tid.

 

Så jeg får prøve å greie meg med fat body brikkene mine sålenge.. men det vil nok ikke gi noen rekorder er jeg redd..

 

Vel... Hadde lastet ned både clock gen og setfsb med støtte for Gigabyte sitt 965 kort.. men ingen av disse virket.

Derfor var det tilbake til god gammeldags bios klokking.. men det kan jo være gøy det også..

 

Kortet bootet rett opp på 4,8 ghz, hvor det var stabilt og fint...

 

Og som jeg nevnte tidligere.. tregt er det heller ikke... dette er uten noen tweaks, og heller ikke real time... med kjipe timings.. 5-5-5-15

 

P5BSUPERPI.jpg

 

Derfor er det vel liten tvil om at dette kortet til gjøre seg godt på 5,2-5,3 ghz...

 

Så hvis det bare kan komme en Clock gen eller setfsb versjon som funker på dette kortet så er det vel liten tvil om at dette kortet er godt for langt under 10sek....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg virkelig til å se resultatene dine med SLI!

 

Har du noen form for ekstra kjøling på hovedkortet?

Var uvant å se P965 brikkesettet med så høy fsb på Conroe prossessorer med 4MB cache. Har jo sett veldig høye fsb på E6300 og E6400 med P965.

 

Hva kommer det av egentlig... at hovedkortet klarer fsb på opp imot 500 på

Conroe med 2MB cache, men ofte sliter med å bryte 400 fsb på de større?

 

Uansett, bra resultater det der Stoolman!!

Bare synd G.skill brikkene dine skulle dø da...

 

 

 

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar
Vel, Nitro kan være så mangt... Regner ikke med at det er Top Fuel drivstoff du snakker om eller diverse typer sprengstoff, men flytende nitrogen du leker med. -196C ca? Åssen får man tak i slikt??  :hmm:

6646644[/snapback]

 

 

Har jo noen kontakter da.. de selger det jo både hos AGA og hos Yara...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...