Gå til innhold

Gmail - trenger invitasjon


Dy§no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ikke stol for mye på gmail. Jeg har hatt to kontoer der, og begge ble sperret etter jeg hadde hatt de i ca. halvt år. Det samme sjedde med andre kompiser av meg også. Jeg sendte gmail teamet sikkert 50 mail, og fikk ett svar lenge etter. Men de viste ikke hva som gjorde det, de sa bare at de hadde endel problemer. Denne feilmeldingen var det fikk jeg:

Sorry, your account has been disabled. For more information about Google Accounts, please consult our Help Centre at http://www.google.com/support/accounts/.

Så hvis du får noen mailer som du synes er viktige så send den gjerne til en annen mail som du har.

Lenke til kommentar

Har brukt gmail siden det var i sin spede barndom, var en av dem som fikk invite ganske tidlig i den gmail invite tråden her på forumet.

 

Har aldri hatt problemer med gmail på noen måte og har aldri heller hørt om noen andre som har hatt det. Men selvfølgelig det kan jo oppstå problem her og der.

 

Jeg sverger uansett til gmail, enkelt, praktisk og god lagringsplass. Samtidig som det kan kombineres med andre fine tjenester fra google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...