Gå til innhold

High-end pc fra Alienware med dx10?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Skjermkort som støtter DirectX 10 kommer vel sent i høst eller neste år, så det blir ei stund å vente.

 

Jeg vet at en del har ventet siden november i fjor på disse. Slikt mener jeg er tullette, siden det alltid er noe nytt å vente på.

 

Så langt er det vel ny shader som er støttet i DirectX 10 og noe til. Jeg mener det ikke er verdt å utsette kjøp.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

quote=efikkan,09/08-2006 : 23:21]

Hei!

 

Skjermkort som støtter DirectX 10 kommer vel sent i høst eller neste år, så det blir ei stund å vente.

 

Jeg vet at en del har ventet siden november i fjor på disse. Slikt mener jeg er tullette, siden det alltid er noe nytt å vente på.

 

Så langt er det vel ny shader som er støttet i DirectX 10 og noe til. Jeg mener det ikke er verdt å utsette kjøp.

 

Hilsen,

efikkan.

6644355[/snapback]

 

Hater å vente, men føler at det er viktig å ha dx10 så pcen kan klare seg et år eller mer før oppgradering..vista dilter jo frem i januar, om ikke Gates får hemorider.

Alienware/Dell er tidlig ute så med litt flaks kan kanskje slutten av november være realistisk for ny pc...?? .. går jo an å låne meg en xbox 360 imens. :whistle: ... kjøper man et nytt grafikkkort nå så close vil verdifall ved salg være for høyt for min smak, ny generasjon straffer gamle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...