Gå til innhold

Lei av høye regninger! Fintes det en begrensning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har bestilt nytt abb. allerede vil jeg si at Talkmore er greit. Der betaler du en sum på forhånd hver måned, som du så ringer og sender SMS for. Dette er ikke et kontantkort, men et forhåndsbetalt abb.

 

På TalkMore har du mulighet for å ringe videre hvis du er i en samtale, og går tom for penger før samtalen er ferdig. Du får en slags kreditt, noe som ikke er mulig på et vanlig kontantkort.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Er dritt lei av å få altfor høye regninger (selvom det er min egen skyld)!;)

 

Har for tiden Tele2 Champion. Og det jeg lurer på er om det går ann å sette en grense på feks 500kr i måneden? Noen som vet noe om dette?

6643137[/snapback]

 

Hvis du bruker mobilen primært til SMS kan du jo vurdere f.eks SmartTalk med tjenesten SMSmania hvor du kan sende 2000 sms i måneden for 200,-.

 

Evt. djuice Nonstop fra Telenor hvor du betaler 299,- i måneden og har fri sms/mms (dyrt å ringe med, though..).

Lenke til kommentar
Tja, det er vel derfor det finnes kontantkort.  :)

 

Du kan jo se på Tele2 Scratch Kontant, de kjører kampanje nå med fri innmelding og 100,- i ringetid.

 

Da burde du klare å styre utgiftene rimelig greit...

6643305[/snapback]

Hvor finner du den kampanjen?

 

Edit: bare å trykke på "bestill" ja ..

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Smart talk og talkmore var heller ikke dårlige alternativ! :) Jeg må nesten tenke litt på det..

 

En ulempe er at jeg har en tele2-låst k800i. Men jeg får heller bare betale 2-3 hundre kr for å åpne den..

 

Dette "Smarttalk" abo. med smsmania. Forstår jeg det riktig hvis jeg betaler 200kr i måneden, men da kan jeg sende 2000meldinger?

Endret av kesse
Lenke til kommentar
Smart talk og talkmore var heller ikke dårlige alternativ! :) Jeg må nesten tenke litt på det..

 

En ulempe er at jeg har en tele2-låst k800i. Men jeg får heller bare betale 2-3 hundre kr for å åpne den..

 

Dette "Smarttalk" abo. med smsmania. Forstår jeg det riktig hvis jeg betaler 200kr i måneden, men da kan jeg sende 2000meldinger?

6647691[/snapback]

 

Med Smarttalk må du betale for det du ringer (minimumsfakturering er 99,-/mnd) og hvis du bestiller tjenesten smsmania som koster 200.-/mnd i tillegg, kan du sende opptil 2000 meldinger ja.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...