Gå til innhold

noen som spiller litt xbox her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rallisport challenge er utrolig moro. Men min gamle xbox er pr idag kun brukt som mediasenter i stua. 360'en blir brukt til spill, men den står koblet til min deilige samsung LCD tv på soverommet :)

6644827[/snapback]

 

Veldig synd at xbox360 ikke kan ha de samme mediefunksjonaliteten som xboxmediacenter til xbox. Det burde være null problem for MS å legge inn støtte for en masse andre film og lydformater. Kan hende vi må vente på en "modifikasjon" til PS3 når det kommer for å få dette i HD. Mener å ha lest at MS har gjort det ganske så vanskelig når det gjelder å lage "homebrew" software til 360 og få til støtte for noen andre video og lydformater enn det som allerede ligger inne. Får nå håpe det kommer et hack for dette på både 360 og ps3 så slipper vi for en ekstra medieavspiller under Tv'en

Lenke til kommentar
Rallisport challenge er utrolig moro. Men min gamle xbox er pr idag kun brukt som mediasenter i stua. 360'en blir brukt til spill, men den står koblet til min deilige samsung LCD tv på soverommet :)

6644827[/snapback]

 

Veldig synd at xbox360 ikke kan ha de samme mediefunksjonaliteten som xboxmediacenter til xbox. Det burde være null problem for MS å legge inn støtte for en masse andre film og lydformater. Kan hende vi må vente på en "modifikasjon" til PS3 når det kommer for å få dette i HD. Mener å ha lest at MS har gjort det ganske så vanskelig når det gjelder å lage "homebrew" software til 360 og få til støtte for noen andre video og lydformater enn det som allerede ligger inne. Får nå håpe det kommer et hack for dette på både 360 og ps3 så slipper vi for en ekstra medieavspiller under Tv'en

6645533[/snapback]

Jeg har XP MCE installert på min PC, og XBOX 360 kjører allerede de fleste formatene veldig knirkefritt. 360 kjører MPEG2 transport streams uten noe hassle - og de andre formatene bruker jeg transcode for å streame.

Lett som en lek.

Og, jeg får det i HD. Så, det er ingen vits å måtte vente til PS3 for å få det til. Hvis du tror Sony kommer til å tillate all slags homebrew på PS3 - tror du nok kraftig feil. Tror mange vil møte veggen akuratt der.

Lenke til kommentar
Heisann, lurte om det var noen som spilte rallysport challenge til xbox, eller project gotham racing 2 ?? For da kunne vi hatt litt konkuransse da vøttø!=)

6642265[/snapback]

 

Spiller begge to, mest PGR2 for tiden. Varierende hvor mange som er online, men det duger...

 

Gamertag: Jeger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...